Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 jepp, spesielt etter sex... Ser skikkelig bra ut: )
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Føler at når jeg sitter på huk blir det endå verre. Hva kommer det av? Blir det normalt igjen?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg føler meg dødshoven!! Og jeg har vært det en liten stund og er det konstant, ikke bare etter sex.... Ingen som vet hva det kan være? Har liksom ikke tenkt no særlig på det, trodde først det var pga sopp. Men det er jo hovent selv om jeg ikke har sopp.... Har vel hatt det i en uke nå tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er også sånn og var sånn ved forrige gravididtet også. Helt normalt. årsaken er at alt blir mer blodfyllt pga press mot bekkenet. Dette justerer seg etter fødselen. Man blir nok aldri helt sånn som man var i underlivet etter en fødsel. Spesielt hvis man revner mye, men kniping hjelper på da...
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Har født 2 ganger før, men aldri blitt sånn.... Nå føler jeg det presser hver gang jeg er på do... Ikke no særlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå