Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Har lagt ut bilete av magen min i dag (endeleg!). Digitalkameraet funkar ikkje, så det vart litt dårlege og kornete mobilbilete, men men...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 så søt liten mage..kjempe fin=) nytt bilde jeg å,hvis du vil se=) magen min er mindre da..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Først og fremst!! For noen nydelige brudebilder Skikkelig kul du har fått på magen.. Heheh. Søt
Twins i magen <3 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg og vil ha... men er bare 15 uker i dag, og litt ekstra polstret rundt magen Når jeg ligger kjennes magen godt, synes gjør den og... Men magen din var kjempesøt! Hihi
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Magen din er jo så rund og fin Maria!! - min er litt meire spiss (og kan framleis tolkast som fett liksom...)
doble Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Fin mage da! Vi er like langt vi;) Kjempe fine brudebilder da! Fint på Løvøya. Jeg bor i Horten:) Jeg har lagt ut et nytt jeg og.. Synes ikke magen har vokst mye siden forrige bilde fra uke 15 men... Ligger under mitt nick..for de som vil se:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 ja,din var litt spiss,men det er kun 1 baby inni der..men din kommer til å bli enda finere ,så slank som du er=)..jeg har en på hver side..kan ha noe å si..hihi..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Magen din var jo kjempefin!! Kjem du på treffet neste fredag? Vi har hus på Karljohansvern, gler meg til sommarferie på Vollane med liten baby Kanskje vi kan trille turar i juli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå