VirreVirre Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei, nok et dumt spørsmål fra denne kanten; Jeg sitter og studerer brosjyren for Gonal-F. Jeg har fått tre penner, 2 på 300 IE og en på 900 IE. Alle dosene jeg skal ta skal være på 150 IE. Dvs at det er 2 doser på en 300-penn. Men så leser jeg at man skal spraye ut 37,5 IE for start på en ny penn. Blir det da for lite i penna mi til to doser, eller er denne 37,5-dosen bare ekstra tillegg?? Sukk..mye man skal bekymre seg for gitt... (Forresten, er ikke 150 IE en ganske liten dose?)
Ann-ch. Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Hei Lydia82 Du kan ta det helt med ro. Det er alltid litt ekstra i hver ampulle. På 900 ampullen er det 100IE ekstra,på den på 300 er jeg ikke helt sikker,men du har mere enn nok. 150 er vel ganske vanlig dose hvis det er første gang du har forsøk. Lykke til.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hei... 150 er veldig vanlig... jeg har 225 og min lege sier det er en stor og tøff dose, men kroppen min fikser det og jeg får mange egg...og det holder selv om du skal ta de 37,5 først.. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå