to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! TussiLussi3pp e MA, IKM rundt 5.jan....også spent!!!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... *Mio bambino prøver på en til* IKM 5 eller 6 jan. Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM suss@ dritt tanta kom på tia den gitt...:(da går vi inn i 3 ofisielle pp.. Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 5. januar 2007 Fant en som allerede var blitt startet på ny. Kopierte derfra, så denne er oppdatert!! Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! TussiLussi3pp e MA, IKM rundt 5.jan....også spent!!!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... *Mio bambino prøver på en til* IKM 5 eller 6 jan. Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Cmoi, 14pp IKM 6.jan, vil ikke over på 15 pp:( ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ jeg legger meg inn her på under grasnknig..en uviten suss@.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7654756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2007 #3 Del Skrevet 5. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! TussiLussi3pp e MA, IKM rundt 5.jan....også spent!!!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... *Mio bambino prøver på en til* IKM 5 eller 6 jan. Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7654764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! TussiLussi3pp e MA, IKM rundt 5.jan....også spent!!!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... *Mio bambino prøver på en til* IKM 5 eller 6 jan. Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Cmoi, 14pp IKM 6.jan, vil ikke over på 15 pp:( ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ jeg legger meg inn her på under grasnknig..en uviten suss@.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7654781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TussiLussi Skrevet 5. januar 2007 #5 Del Skrevet 5. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... *Mio bambino prøver på en til* IKM 5 eller 6 jan. Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7661490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. januar 2007 #6 Del Skrevet 5. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... *Mio bambino prøver på en til* IKM 5 eller 6 jan. Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7664489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #7 Del Skrevet 6. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7668462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 7. januar 2007 #8 Del Skrevet 7. januar 2007 Gravid med nyttårsmirakel !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] kajada 2pp Nå: kajada_med_bolle_i_ovnen ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7681789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjklompen_10pp Skrevet 7. januar 2007 #9 Del Skrevet 7. januar 2007 øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] kajada 2pp Nå: kajada_med_bolle_i_ovnen ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( Litjklompen_9pp er blitt til Litjklompen_10pp *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7683803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VenterNummer2 Skrevet 7. januar 2007 #10 Del Skrevet 7. januar 2007 øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] kajada 2pp Nå: kajada_med_bolle_i_ovnen ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( Litjklompen_9pp er blitt til Litjklompen_10pp TR kom i dag...2 dager over IKM...kjipt!! *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7688411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VenterNummer2 Skrevet 7. januar 2007 #11 Del Skrevet 7. januar 2007 øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] kajada 2pp Nå: kajada_med_bolle_i_ovnen ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh kirsty-21pp - ikm 4 januar, skal prøve og ikke teste før, men er vanskelig ja! IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( Litjklompen_9pp er blitt til Litjklompen_10pp _elisabet_ TR kom i dag...2 dager over IKM...kjipt!! *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7688434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. januar 2007 #12 Del Skrevet 7. januar 2007 øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] kajada 2pp Nå: kajada_med_bolle_i_ovnen ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene suss@ikm 2 januar,.testa i dag der var den berømte skygge streken:) tester igjen 2 eller 3. Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( Litjklompen_9pp er blitt til Litjklompen_10pp TR kom i dag...2 dager over IKM...kjipt!! kirsty-22pp - tantebesøk 6 januar :-( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7688461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. januar 2007 #13 Del Skrevet 7. januar 2007 øyena3pp tror faktisk jeg er gravid tok en test nå den var positiv;) skal til legen på tirsdag og få det bekreftet.. Ladybug m/babybug [email protected] kajada 2pp Nå: kajada_med_bolle_i_ovnen ~~~~~~~~~~~~~~ Venter på tanta..... ~~~~~~~~~~~~~~ Mayamor2pp, ikm 4 jan, tester 4. eller 5.Er sååååå spent!!! Marte og tulla, IKM 6.januar.... Krysser fingrene! _elisabet_ IKM 5. januar...venter ikke på tanta, men venter på at den uteblir!! 2. barnimagen snart ? IKM 7.jan. krysser alt jeg har for at tanta holder seg langt unna de neste månedene Olinebrumm ikm 4 el 5 jan.... blæh IKM 2 januar -stikker veldig i magen og korsrygg-både i går og i dag... Farris Briis 4pp har IKM 4 eller 5 januar! Meeg - ikm 7 januar Minni*¤* venter på noe godt 6pp IKM 6 januar!!!!! Bea 11pp, håpr ikke på å komme inn i 12.pp denne mnd... Lunajenta, IKM 7. jan. søker herved om plass på 1.tri....? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den hersens tanta er kommet.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mas79 (6pp etter SA) - Så feil kan en ta. TR i dag, 3 dager før IKM catten 1. pp - tanta kom idag på ikm dagen:( majja - 10.pp fikk tanta på besøk i dag... 2 dager etter IKM *Mio Bambino prøver på en til* Tanta kom i dag på ikm dagen :-((((((( Lykken2 9pp - TR kom 5 dager over IKM :-(((((( TussiLussi - tanta kom og jeg går over på 4 pp e MA :-( Litjklompen_9pp er blitt til Litjklompen_10pp TR kom i dag...2 dager over IKM...kjipt!! kirsty-22pp - tantebesøk 6 januar :-( *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654584-ny-~~~~ikm-uke-1-resultatliste~~~~-den-forrige-var-blitt-s%C3%A5-lang/#findComment-7688513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå