Gå til innhold

Juni: lillemann sier nå mamma helt klart :)


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

i natt sa lillemann mamma helt klart og tydelig..ikke bare lyder som som før...(mammmmammmmmammmmmmammmmamm osv) nei nå kom det helt klart ut Mamma :) å like etter på kom pappa :) det var så spesielt :) ble helt varm =) go gutten min =)

 

han sier også

hei

miti- hunden vår heter mitri

 

stolt av lillemann =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åj..så flink gutten din er:))

 

min gutt sier mammmamammmaa når han er trøtt og lei, evt ikke får viljen sin på natta (les:puppen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han har også sagt mammmammmammma lenge men aldri helt klart og tydelig "mammæ" :) det va så koooseli :) vart så rørt ...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så kommer det også noen heeeei lyder her:)

tror jeg kommer til å grine den dagen han sir mamma helt klart og tydelig:)

 

det må være helt fantastisk!!!skjønner at du er vanvittig stolt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... herlig! Det er så kjempemorsomt når de bitte, bitte små menneskene begynner å si ord! :-) Det er søtere jo mindre de er! Jeg har forstått det sånn at 6 måneder er veldig tidlig. Jenta mi var måneder da hun begynte å si "mamma", og da hun var 7 måneder begynte hun å si "pappa", "hei", "hadet" og "nam". Jeg har forstått det sånn at det var veldig tidlig.

Gutten min har vært litt mer diffus... Vi var helt sikre på at han sa "bapa" (pappa), "ebø" (bø) og "åpp" (hopp) for to dager siden. Han sa disse ordene flere ganger, på rett tid. Da trodde vi han var i gang.... men så har han ikke sagt mer.

Jeg gleder meg til tida framover, og til at ordene kommer ett og ett. Det er noe av det artigste med ungene, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiiiiii... Det må jeg si.. Joakim er laaaaangt ifra å si noe som ligner ord! Her går det i; Iiiiiiiiiiiaaaaa, waaaahhhh og andre hylelyder!

 

Gleder meg veldig til han begynner med ord og sånn, men for min del så er det ikke noe hast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhhh...så nuddelig!!! Mathias sier maaaammmmmmmaamammm, dadadadada og slike ting, men ik no "skikkelige" ord enda gitt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...