Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har vært så mye syk under svangerskapet. I alle trimester har jeg vært syk. Har hatt feber, spysyke, influensa, forkjølelse, kvalme, lungebetennelse, halsbetennelse,øreverk osv. Føler jeg har levd på smertestillende hele svangerskapet. Legen min har ikke vært noen støtte. Han sier at enten klarer barnet seg - eller ikke. Noen andre som har vært mye syk? Hvordan går det med dere? Kjenner liv da.....
Denise:-) Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Har vært litt syk, men ikke så mye som du. Men fy-fader for en møkkamann av en lege du har, han virket jo helt kynisk. Hvorfor bytter du ikke?
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ikke vært mye syk akkurat, men har hatt mye vondt.. En eller annet form for fantomsmerter i munnen, som gjør at det kjennes ut som jeg har tannpine. Ingen ting er galt inni der, og det kommer bare på kvelden. Får ike sove uten paracet, og det fortviler meg. Hvor lenge kan man ta en paracet eller to per dag, egentlig?? Legen og tannegen skjønner ikeno av det, sier jeg bare må ta paracet når det er vondt..
Piraka Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har vært endel plaget jeg også. Men har ikke brukt smertestillende eller medisiner. Men uansett, så må jeg innrømme at det tar på kreftene å konstant gå rundt og hangle. Så hvil deg iallefall så godt du kan! Tror nok det går bra med babyen din også - de er sterke, småknøttene der inne
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 hei hei anonym.. d var akkurat som jeg skulle skrevet innlegget ditt selv. jeg har hatt lungebetennelse, influensa, feber, omgangsyken, diare. spør meg heller hva jeg ikke har hatt. men d er ikke noe farlig for barnet er godt beskyttet i magen din. jeg var veldig redd for at babyen min kunne ta skade av d men jeg har fått d bekreftet av flere leger og jordmora (ho som tar ultralyd)på sykehuset at lille jenta mi har d bare bra. hun vokser normalt og ser frisk ut. Men legg merke til at ingen sier 100 % så da kan ikke jeg gjøre d heller. d er jo en risk å føde også så ingenting er 100%. d går nok bra skal du se. er du langt på vei da? lillejenta i magen min er full av liv hver dag. er selv i uke 32-3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå