Gå til innhold

Hvor ofte er dere på trilletur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla mi var 5 dager gammel når vi tok den første trilleturen...nå triller vi nesten hver dag..

Hun sover så godt når vi er ute å triller :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Jeg bare lurte på om det kunne være slitsomt for kroppen å begynne trille så tidlig etter fødsel. Jeg var på min første trilletur i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trillet kun korte turer de første ukene,for jeg hadde mye vondt. men d var så godt å komme seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke starte så hardt.. gå akkurat så langt og så mye som du føler for, så går det nok fint! :-) Det er veldig deilig å trille tur og få frisk luft og sånn.. er så deilig å komme hjem igjen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en rundtur på 1,5 time hver dag. Bor nær skogen med kjempefin grussti å gå på.

Leverer 2 åringen i barnehagen og går direkte etterpå. Herlig for hodet og kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa'en fikk omgangsjuke to dager etter at vi kom hjem fra barsel og mammaen måtte ha mat så da gikk vi på tur til butikken:) Det var koselig på vei ned, men på vei hjem innså jeg at jeg ikke kjente mine egne begrensninger. Det sved og stramte seg i sting, ryggen verket og kroppen var rett og slett pyton. Nå triller jeg rett som det er og kroppen er så og si tilbake til normalen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver dag, vi og bikkja...Greit å måtte ut!!! Det e jo sååå godt me frisk luft førr alle tre... Og ho sovne som en stein hver gang æ legg ho oppi vogna...Trangt og varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på trilletur enda.... :-( vi har vært to turer ute da. Så jeg har forsåvidt trillet fra parkeringsplass og inn på Ahus....

 

I morgen har vi vært hjemme 1 uke, men den uka har jeg vært syk så det har ikke vært mulig. Håper jeg snart er i form igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på trilletur hver eneste dag, og det er helt fantastisk å gå tur uten å puste og pese! Både hunden, Mia og jeg er storfornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...