Gå til innhold

Blødd i natt,ferdig uke 12 i dag.HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på toalettet i 1 tida i natt,da kom det en del mørkt blod i do og når jeg tørket meg.Gikk på toalettet hver halvtime etter dette for å sjekke og måtte tisse mye.Blødningen avtok hele tida ,men har hatt litt mens smerter hele tida også nå.Stoppet å blø i 4-5 tida.

Har hvert hos lege nå og han sier det kan være normalt,men jeg er beskymra.Får komme på UL på sykehus i morgen kl.9,fikk mast meg til det.Tenker jo på dette hele tida.Er det andre som har opplevd noe lignende? Er vel ca.tida for at jeg skulle hatt mens,har ikke blødd tidligere i svangerskapet.

Takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blødd i uke 11..det bare flomma ut..men ikke så mye..fant ikke ut hvorfor jeg blødde,men det gikk kjempe fint..blødde igjen i uke 15,på nattan og da blødde jeg visst pga jeg hadde sopp..så kan jo hende du har det..hvem vet...det går nok veldig bra..

lykke til

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord.Hadde du noe svake smerter når du blødde?

Lykke til videre du å.

Skrevet

hei. jeg hadde blødning på natta/morran i uke 7 ingen smerter bare blod og var kjempe redd og tørte ikke røre på meg, så var hos legen min og hun sendte meg rett til ul fordi jeg var så redd og bekymra, men da så vi et lite hjerte som slo og at han satt der han skulle og er uke 23+4 nå og har ikke hatt noe blødning etter det. Så alt har gått fint for oss. Men man blir alltid litt redd, så er veldig godt og komme på ul og få bekreftet at det er noe der. blir litt lettere da :) slapp av, å be babyen din og å holde seg godt fast. Det gjorde jeg. Masse lykke til ,håper alt går bra på ul. det gjør det helt sikkert :)

Skrevet

Jeg hadde ganske en ganske stor blødning i uke 10, den gikk over 3 dager, men avtok jevnt de siste 2 dagene. Det viste seg å være morkaken som lå over livmormunnen. På UL kunne de se hvor blødningen var.

Det legen sa til meg var at så lenge man var såpass langt på vei, og det ikke kom klumper kun "rent" blod og ikke veldig store smerter, så var det veldig positivt.

Det er likevel ikke noe grei situasjon å være i. Håper alt går bra med deg, og at UL viser at alt er i orden.

Klems og lykke til fra

Skrevet

Jeg blødde plutselig når jeg var 11+4 kom en del så avtok det etterhvert. Hadde litt brun utflod noen dager. Jeg syntes også jeg hadde svake menssmerter, men tror jeg kjente ekstremt etter. Kom på ul og alt var bra. Legen mente at det kunne ha med at morkaka var litt langt ned å gjøre. Var vist ikke så uvanlig å blø litt rundt uka 12-14 ting flytter vist mye på seg da. Du bør undersøke det, men ikke sikkert det er noe farlig! Lykke til og skriv hvordan det går:)

Skrevet

Jeg blødde plutselig når jeg var 11+4 kom en del så avtok det etterhvert. Hadde litt brun utflod noen dager. Jeg syntes også jeg hadde svake menssmerter, men tror jeg kjente ekstremt etter. Kom på ul og alt var bra. Legen mente at det kunne ha med at morkaka var litt langt ned å gjøre. Var vist ikke så uvanlig å blø litt rundt uka 12-14 ting flytter vist mye på seg da. Du bør undersøke det, men ikke sikkert det er noe farlig! Lykke til og skriv hvordan det går:)

Skrevet

Skrevet

Tusen takk alle sammen for oppmuntrende og positive svar.

Skal skrive hvordan det har gått etter UL i morgen.

Skrevet

hei igjen...hadde litt små vondt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...