Gå til innhold

Blødd i natt,ferdig uke 12 i dag.HJELP!

Anbefalte innlegg

Var på toalettet i 1 tida i natt,da kom det en del mørkt blod i do og når jeg tørket meg.Gikk på toalettet hver halvtime etter dette for å sjekke og måtte tisse mye.Blødningen avtok hele tida ,men har hatt litt mens smerter hele tida også nå.Stoppet å blø i 4-5 tida.

Har hvert hos lege nå og han sier det kan være normalt,men jeg er beskymra.Får komme på UL på sykehus i morgen kl.9,fikk mast meg til det.Tenker jo på dette hele tida.Er det andre som har opplevd noe lignende? Er vel ca.tida for at jeg skulle hatt mens,har ikke blødd tidligere i svangerskapet.

Takknemlig for svar

Fortsetter under...

Jeg har akkurat samme greia.. Rett før jeg skulle legge meg i går kveld, så var det brun utflod.. jeg har termin 17.07 og har heller ikke blødd noe tidligere... jeg tenkte at dette sikkert var noe som kom til å gå over med en gang, men imorges var det litt friskt blod og.. Jeg skal til legen nå om en times tid da, så jeg får håpe jeg får komme på ultralyd jeg og.. man er liksom så sikker når man er i uke 13.. Spessielt siden jeg også har mistet tidligere.. Lykke til da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...