ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 over all forventning! Mye skrik 1. natta, men hun roet seg til slutt med smokk og fikk pupp først 05.45. 2. natta var det litt mindre skrik, men hun var ikke helt fornøyd da heller. Fikk da mat kl 06.00. Og i natt klaget hun litt først i 4-tiden og så i 5-tiden. Men så roet hun seg og våknet ikke for mat før kl 07.00!! Har villet ha mat i 3-tiden før jeg begynte med avvendingen... Fornøyd nå altså! Men hvem vet- kanskje det snur seg igjen i løpet av helga... Hadde selvsagt vært det beste om pappaen hadde tatt avvendingen, men jeg fikk det liksom for meg i starten av uka at hun må avvendes NÅ med en gang hehe- typisk meg. Hun er jo 8 mnd, får 4 faste måltider pr. dag- og jeg begynner å jobbe om 2 uker...
-carina- Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer med vellykket nattavvenning! ) Er nok en liten stund før jeg skal prøve...
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 gratulerer =) skal begynne med nattavvenning jeg også, så skal hun på eget rom i tillegg...håper jeg klarer det likebra som deg
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 Takker Ja. det haster jo ikke for deres del. Er jo kos og Har egentlig tatt det helt med ro, når det gjelder dette med nattpupp, men så fant jeg ut at hun trengte egentlig ikke dette måltidet, og da var det heller ikke vits å amme synes jeg
puffy Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 hehe...jeg skulle akurat til å skrive et inlegg ang. dette. jeg har også ei jente på 8mnd som jeg skal nattavvenne. Så jeg lurte på hvordan folk gikk frem, når de tok til med dette?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 gratulerer.. godt å høre at det virker=) gruer meg til å gjøre det her,men om et par uker må vi igjennom det også.da flytter han inn på eget rom og da er det ingen kjære mor.. hvordan gjorde du det da babyen gråt?overså du henne eller strøk du og beroliga bebyen med at du var der?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2007 Det var mye stryking og beroliggjøring. Mye enklere å slenge fram puppen bare, men det er vel verdt det om det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå