Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 dersom jeg er gravid er jeg nå i uke 8. hadde en blødning i uke 5, bare en liten en, men med sterke smerter. legen mente at dersom en graviditetstest nå viste positivt er jeg sannsynligvis gravid. tok resten i går, og den var positiv, men aner jo ikke om det stemmer jeg!!! tenker at det blir verre og verre å finne ut at det ikke er noen levende baby i magen jo lenger jeg går. har jo symptomer på at jeg er gravid, som kvalm og sliten, og det er jo i alle fall tett å lide seg gjennom det for ikke no! er ganske irritert på legen nå, ettersom hun ikke gikk mer inn for å finne ut av det. vet jeg kan kontakte privat klinikk eller sykehuset, men motet svikter litt også...gruer for å finne ut av det , æsj. tenker på at det kan være en sånn MA så morkaken ligger der og sender ut hormoner, men at det er en død liten spire der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7654293-s%C3%A5-kjipt-%C3%A5-ikke-vitelitt-deprimerende-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå