Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Aner ikke hva jeg skal ha på meg når snuppa skal døpes.... kan jeg ha bukse? noen som har forslag?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 jeg skal ha på bunad jeg... har fått låne en som har hvert farmor sin- så slipper jeg det problemet.... syntes det var så vanskelig. olgså har jeg alltid ønsket meg bunad da....
Zupermam Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 jada, en pen bukse med noe pent over. Gå-bort-antrekk:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg hadde pent skjørt med en topp til. Ammer du, kan det være kjekt med topp istedenfor kjole....
Brillemamma Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg skulle ønske jeg kunne bruke bunaden min...men den får jeg nok ikke på meg lenger.. Var ute å kjøpte ett skjørt, knelangt, sånn svart og hvitt "strikket" i hverandre litt tykt stoff..om du skjønner?.. Og en fin svart topp til med hals som henger litt ned.. Hehe, bra forklart? Skal gå med svarte støvletter til. Vi skal ha barnedåp på søndag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå