Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 man har da ikke mensen når man er gravid!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Det er nok ikke noe mens du evt har hatt og så vært gravid... Det en kan ha er en liten blødnig og så være gravid. Dette vet du forskjell på...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Herrefred! Svar nå saklig da! Mange opplever en menslignende blødning i den perioden man venter menstruasjon og tolker dette som mensen. Det kan da være at man ikke oppdager at man er blitt gravid. Noen har slik blødning flere ganger og tror de har mensen på vanlig måte i 2-3 måneder. Så det går an, men det er sjeldent og man blør ofte mindre enn ved vanlig menstruasjon.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 syns det her e dårlig.kan ikkje oppføre seg slik,ingen spørsmål er for dumme.folk må få lure på det de vil.og det stemmer faktisk,kan ha blødninger,ikke kraftige,men små,det hadde faktisk tanta mi med mitt søskenbarn og det står på nettet også.
mamma`n til Isac Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 En venninne av meg hadde mens som vanlig i de 6 første mnd`ene. eller blødninger da. helt i rute som alltid, og en uke av gangen. så det er mulig, Noen som også har noe blødning ved mens i starten hvis kroppen ikke har klart og omstille seg har jeg hørt.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Første gang jeg var gravid, så hadde jeg "mensen" de 3 første mnd. Når jeg tenker etter etterpå, så var det nok litt mindre blod enn vanlig, men ikke sånn at jeg tenkte tanken på at det var noe annet en vanlig mens. Dette føret til at jeg var 4mnd på vei før jeg i det hele tatt tenkte tanken på at jeg kunne være gravid. Ble et relativt kort svangerskap kan en si... Ble sendt på tidlig UL pga mistanke om tvillinger, men fikk beskjed om at jeg var 3mnd lenger på vei, enn jeg trodde. Litt sjokk, kan en si, men det gikk for over.
janne** Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Det er jo faktisk sånn at det hvert år er noen kvinner som ikke vet at de skal ha barn før de blir lagt inn med akutte magesmerter og det viser seg at det er en fødsel det er snakk om. Mange av dem har gått på p-piller og har ikke hatt i tanken at de faktisk kan være gravide. Jeg vet om en som opplevde det nå i høst og da fortalte legene på sykehuset at de har i ovekant av ti tilfeller av dette i Norge pr år. Rart å tenke seg når man selv har visst om eget svangerskap nesten helt fra starten av og går rundt og føler på forandringer i kroppen og tenker på så mange ting rundt det å få barn, men det skjer. Et hvert svangerskap er individuelt og unikt og "rare" ting skjer, men det er ikke feil av den grunn, det er bare annerledes. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå