♥lurelure♥ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Vel, regner med du tenker graviditets test, men jeg fikk hvertfall en positiv cb digital el test på doen på jobb (lusket meg inn med veske), så nå bli det "bankers" denne gang!!!
Kufiolilla Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Svaaaake kryss, omtrent innbilning-kryss (men forrige runde greide jeg å konkludere med at det IKKE var noe kryss der, så jeg antar at jeg hadde greid det samme om kryssene bare var innbilning)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 hahaha du må jo løpe hjem te mannen din:) hadde ikke du ei runde i går??
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2007 ett kryss er ett kryss:) grattulerer:)
♥lurelure♥ Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Veeeelll, jeg må nesten kjøre han litt hardt denne pp, skal det bli noe smått på oss.
♥lurelure♥ Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Se det jeg skrev til dere alle som var på chatten i går, så ser du hvordan det gikk...
♥lurelure♥ Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Ja, han så den komme.... Jeg tror jeg blir gravid denne pp!! Kjenner det på meg. (OK, det er kanskje el smertene jeg kjenner, men "er ikke det ett tegn da???") haha!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Ble negativt resultat, men er jo 1-2 dager til ikm ennå, så jeg er fortsatt litt positiv til at det har gått denne gangen. I forrige svangerskap testet jeg negativt dagen før ikm, og positivt på ikm. Saå det fins jo håp enda. Du da suss@, tatt test idag?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2007 jepp har testa,, og den var positiv:) men du kjenner ikke att ho er på vei heller??? tror du tester positivt jeg..har tross alt bestemt att alle skulle det så
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 Ja så ditt andre innlegg etter at jeg hadde skrevet her. Gratulerer så masse:D takk for at du har tro på meg,hehehe. Ingen tegn til at tr har tenkt å komme. Pleier få migrene før tr, men ingen tegn på det heller. Så jeg er positiv:), så får vi se
ellemmelle og bitteliten Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 Har litt lyst til å teste, men venter litt til.. jo flere dager, jo større sjanse..kanskje?.. :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. januar 2007 teeessstttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå