Mamma til 3 gullgutter Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 min lille gutt er nå 5 uker og har i de siste dagene fått mer gønn, løs avføring med slim i. Før var den gul og kornete. Er litt "kornete" nå også men veldig lite i forhold til før. Er det noen som vet om dette er normalt? I tillegg så har han fått ordentlig sår i rompa, sikkert fordi det "lekker" hele tiden. Noen som har noen råd? Har prøvd sinksalve, potetmel og vitapan men ikke noe ser ut til å fungere. Ser at dette plager han og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å la han være uten bleie noen ganger i løpet av dagen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg ville ha ringt helsestasjonen jeg og hørt med de
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Ang avføringen: gutten min kan ha alle mulige slags farger og kosistens;) hørte med HS og det var visst helt normalt! Ang. sårheten: bruker du våtservietter? Det gjorde jeg og da ble han sår! har begynt å bryke litt olje og vann og sårheten er borte nå! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå