Gå til innhold

Shoppingtur - nå trenger jeg praktiske råd fort!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på shoppingtur i dag, må være hjemme til kl 15. Snuppa sover, og vil antakeligvis gjøre det i en time til. Ville dere ha vekket henne? Jeg kommer meg aldri ut, for hun sover så mye i vanlig arbeidstid, og når hun sover på ettermiddagen lager jeg og spiser middag.

Også lurte jeg på - hun er 6 mnd, er det greit å heve ryggen i vogna litt sånn at hun kan halvt sitte og kikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde vekket henne og tatt henne med på shopping. Bare pass på at hun får sovet litt på shoppingturen - at du ikke har det travlere enn at hun får slappet av og får mat når hun trenger det. Jeg tenker at så lenge hun er 6 mnd så er det greit å kunne gjøre det slik. De er ikke fullt så "sære" på søvnen lenger da. Det er hvert fall min erfaring.

Jeg begynte å heve ryggen litt når snuppa her var 6 mnd. Da var hun så nysgjerrig og handleturen gikk mye finere når hun fikk sett litt! Bare pass på at hun får rettet ut ryggen innimellom og når du kommer hjem. God handletur!

Skrevet

Vi hevet ryggen når småen var 3mnd. Men det var fordi han selv da dro seg opp. (tidlig ute ja). Så sant barnet ditt kan sitt litt selv kan man heve ryggen.

Mitt barn har måtte legge rutiner rundt meg - ikke jeg rundt ham. Det har betydd å vekke når jeg har ærender osv.

Skrevet

en sjelden gang går det vel an å vekke henne..

min kar på 6,5 mnd elsker å sitte å se når vi er ute på tur..

forresten så husker han ikke at han skal spise, han kobler helt ut det er så mye å titte på!! så jeg må sette meg en rolig plass så han får mat innimellom.

la henne sitte litt nå og da, men kanskje ikke for lenge. det er uansett du som kjenner henne best og vet hvor lenge hun klarer å sitte!! hun vil jo sikkert sove litt også i løpet av dagen!!

god shoppingtur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...