Happy H Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei hei er du ny her inne?kan ikkje huske å ha sett deg før.. Men veldig arti med nye spåere her inne, e jo mange som ønsker å bli spådd:) Ka e ditt talent?Synsk,kort,pendel??? Lyst å prøve deg på meg?? eg er 2 dager over ikm!!!!! Er det håp om en liten spire no, eller e d bare tanta som e sein denne mnd? Ser du evt kjønn? Kor mange barn blir d på meg??(litt uenig eg og mannen der..hihi..) Eg e født 15.06.80 mannen 24.04.78 Venter spent på svar!
Frk. Hattifnatt Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har vært passiv tilskuer her inne en tid, for jeg synes det er litt skummelt å skulle se / lese for dere:) Det er ikke så lenge siden jeg begynte å aktivt utvikle evnene mine som jeg jo alltid har hatt... Jeg er intuitiv, og får ofte følelser som viser seg riktig. For det meste bruker jeg dog Tarot for å gi følelsene mine mer "kjøtt på beina" Bruker også steier og krystaller. Jeg får dessverre veldig tvetydige signaler... Jeg får inn et lite pikebarn, men er usikker på om det kommer nå eller litt senere (innenfor 3 mnd) Kortene gir heller ikke noe klart svar... Beklager at jeg ikke kan si noe mer sikkert
Happy H Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Det går kjempe fint!!!! Tusen takk for at du svarte hvertfall!!! Arti med nye "fjes" her inne.. Alle vet d ikkje e 100% sikkert det vi får vite her inne, så du kan nok bare prøve deg og øve deg her.. Bare si du er ny og fersk på området, e mange andre som har gjort:) Lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå