wicca Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har hele svangerskapet lagt godt over det skraverte feltet men i går når jeg var på kontroll var jeg helt i kanten av skjemaet, føder jeg ikke snart så går jeg utenfor, mår tegne et eget SF mål skjema til meg snart
wicca Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2007 Flere som har så stort SF mål? Jeg er forressten 38+3
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Er 36+2 i dag og ligger helt på grensa på det lysegrønne. Men fikk nesten litt bakoversveis på kontrollen i dag, for legen fikk STORE øyne når hun målte magen min, og når jeg skulle på vekta så sa hun at hun skulle få inn jordmor å måle meg også, for vist de målte likt, var det ikke tvil om at jeg skulle ha en UL i dag. Jordmor målte 36 som er helt på kanten, mens legen hadde målt 40cm!!!! Skal se om jeg kan få vekstetimering på neste kontroll, for er litt redd for å føde en baby på 4,5-5 kg!!)
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 jepp. har sf- mål på 33 i uke 34, så snuppa her ligger godt over den rød linjen. hun har gjort det hele tiden, så jordmor sier det ikke gjør noe, og jeg sier heller litt for stor enn litt for liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå