Gå til innhold

Jeg vet at hun kan sove hele natten, så hvorfor skal hun alltid våkne rundt 04?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde en skikkelig fin periode der snuppa sov fra 22-07-0830. da stod jeg opp kl 07 etter pupping, og hadde faktisk tid til meg selv. men nå, uansett hvor sent hun får kveldsmat (pleier å våkne rundt 23-01), så våkner hun i 04tida. får pupp og sovner igjen. men jeg er jo så sliten av at hun holder på sånn om natten, så dagen her starter aldri før 10...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er hun? Trenger hun mere mat på kvelden?

Skrevet

hun er 5 mnd. hun får grøt og flaske før hun legger seg rundt 19, og flaske igjen rundt 23-01. så hun får nok mat, ingen tvil om det =)

tror nemlig ikkeat hun er sulten når hun våkner heller, for hun spiser bare litt, og sovner igjen...

Skrevet

hmm..da vet jeg ikke, men leste i gro nylanders bok at barna har et overlevelses innstinkt som gjør at de kan våkne flere ganger bare for å få kontakt med en av foreldrene og så legge seg igjen..min på 8mnd våkner flere ganger om natta..stryker han over håret og gir han sutten,så sovner han igjen! har sovet uten mat i noen mnd nå, så jeg tror det ligger noe i det gro nylander skriver!

Skrevet

Det er akkurat det samme her!

(Hu er også 5 mnd)

Det begynte når hu var 4 mnd med at hun var våken fra 2-5 HVER natt.

(hu legger seg 1830 og får mat 23-01, grøt og melk som siste måltid)

Etter et par 3 uker er vi nå over på at hu våkner kl 0430 i steden, og er våken til 06...

Spiser ikke så mye mat.. men sovner når jeg gir opp å gir henne flaska rundt halv seks..

Har regnet med at det bare er en periode som går over.. at kanskje det er tenner som kommer eller noe..

Tror i alle fall at hu får nok mat her i gården, har 5 måltider i løpet av dagen, og 2 er grøt måltider og en er middag..

Så jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men du er i alle fall ikke alene :)

Vi får klamre oss til håpet om at en dag sover de heeeeele natten.

(når de er 15 eller noe, hehe)

Skrevet

Har du prøvd å legge henne tidligere ? Gutten min er også 5 mnd, han legger seg halv 8 nå og har gjort det en stund. Han kan også våkne alt fra 01 til 04, men jeg gir han bare smokken etter tips fra min mor og da sovner han igjen. Vi begynte med grøt da han var 4 mnd, og jeg fikk da en veldig fornøyd unge, men da han nærmet seg 5 mnd så begynte han og våkne flere ganger igjen. Vi var på HStasjonen denne uken her og da jeg fortalte at han hadde begynt å våkne igjen, sa hun at det sikkert va på tide med et grøt måltid på dagen, så nå får han grøt kl 12 og kl 1800. Så den uken her har han sovet til 06 -07, før han får mat. Kan jo bare være tilfeldig, men håper at dette blir en vane :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...