Gå til innhold

Uttak endelig over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Uff, dette gjorde vondt... fikk ikke så mye dop denne gang, prøvde litt mindre fordi jeg ble så dårlig etter sist gang..sier bare auauauauau...

Men nå er det over, og har krabbet meg tilbake til leiligheten, ligger halvdopet i senga og skriver her nå..

Legen sa jeg hadde mange fine store eggposer, og totalt ble det 9 egg denne gangen (sist 12) så får vi håpe de blir befruktet og at 2 perfekte kan bli satt inn på mandag..skal ta babyklister denne gangen..

Skal også ha akupunktur både før og etter innsetting på mandag..

Så nå skal jeg bare slappe av og hente meg inn igjen, er super duper kvalm og svimmel...

Så får vi bare XXXXXXX alt for at det går bra denne gangen,.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7653600-uttak-endelig-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått!!! Syns du er kjempetøff :-) Jeg syntes også det gjorde veldig vondt med uthentinga, så skjønner hvordan du har det nå,.dopa og svimmel,hehe!!! Blir spennende imorgen da, når du får høre hvor mange egg som blir befruktet ! Et spørsmål: hva er babyklister???

Lykke til videre!!

Krysser alt for at det går bra denne gangen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeg begyner med sprøyter i morgen og har uttak i uke 3. Kjenner at det nermer seg når du beskriver smerten ja...... Syns det var vondt jeg men hva gjør man ikke? Dessuten så har jeg tenkt at nå er det siste gang jeg skal igjennom dette for nå SKAL det sitte.!

Slapp av og kos deg(dere):-)

Klem

Annonse

Tusen tusen takk jenter, dere er herlige!!!

Har sovet noen timer inntil min kjære og det var godt. Føler meg litt bedre nå, iallefall når jeg ligger hehe. Var nemlig på do en tur og da føltes det som jeg hadde vært skikkelig på fylla i går hihihihi..

Så det blir nok ikke noe shopping og bytur i dag men får håpe formen er fin i morge slik at vi kan dra da.. er jo så mye salg osv her nede og mange fine butikker...

Klem til alle sammen og god helg..,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...