Gå til innhold

Hvor mange kg har du gått opp/ned i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er bare nysgjerrig på hvor mye dere har gått opp eller ned, dere som er i uke 15.

Jeg veide 63 kg da jeg ble gravid. Nå er jeg i uke 15 og veier 65 kg. Altså 2 kg opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken opp eller ned :-)

Skrevet

Veier 54. Samme som før. Men vet fra sist gang at kiloene kommer mot slutten på meg;) Er i uke 18 nå.

Skrevet

i uke 15 var jeg minus 1kg fra da jeg ble gravid=)

Skrevet

Jeg har gått opp 6-7 kilo! Magen synes godt!

Skrevet

Eg vog 63 kg i veke 15, og hadde gått opp tre kg (vog rundt 60 før eg vart gravid, trur eg, hadde ikkje badevekt)

Skrevet

I uke 15 hadde jeg ikke gått opp noe ,men i uke 24 var det vell ca 10kg

;-/.. men det er mest mage ,og pupper...+ litt ekstra:-)

Skrevet

e vel inn i min 15 uke no,å har gått opp ca 3 kg..me førstemann la æ på mæ totalt 18 kg,å d vil æ unngå den her gangen ja:-)

Skrevet

Når jeg var i uke 15 hadde jeg ikke lagt på meg noe. Syntes ikke at jeg var gravid. Nå i uke 19 har jeg lagt på 1 kg tror jeg men det synes fortsatt ikke. Jeg ser at jeg har fått litt mage selv. Men det ser ikke ut som om jeg er gravid.

Skrevet

hei

jeg er 15+1 idag, vekta viser ca 1-2 kg mer enn da jeg ble gravid. vasrierer fra vekt til vekt..men ca 1.5kg

la på meg 18 kg med førstemann, denne gangen har jeg ikke planer om d, men spiser sunt i ukedagene ,hender seg jeg spiser litt godis i helgene, selv om d ikke frister så godt som god mat...

ha en fin helg

Skrevet

gikk ned 3-4 kg da jeg ble gravid, og er der enda...

er 15+5 nå

Skrevet

Minus 9 kilo i uke 15

Skrevet

Uke 15 nå, og hittil gått opp 5-6 kg fra opprinnelig 60kg Men har (nok en gang) sluttet helt å røyke, noen av kiloene (erfaringsmessig 4 av dem...) hører til i den båsen tror jeg. Gikk forrige gang totalt opp 24 kg, håper de forsvinner like lett denne gangen!!!! Selv uten å begynne å røyke igjen :-)

Skrevet

Tja....

Lagt på meg 2 kilo pupper, og 1 kg mage!

Slik føles det ihvertfall..

Altså opp ca. 3 kg...

:-)

Skrevet

Mitt første svangerskap, og jeg er det samme som jeg var før graviditet. Men har vel på en måte gått litt opp. Kanskje? hehe... Gikk ned 3 kg tidlig i svangerskapet.

Skrevet

uke 15= 0 kg opp

uke 25= 3 kg opp

Skrevet

Jeg veier meg ikke jeg! Er normalt slank i utgangspunktet og jeg gidder ikke ha fokus på vekt. Uavhengig av vekt, bør man jo som gravid forsøke et sunt kosthold og så lenge jeg ikke begynner å hive innpå med usunne saker, ser jeg ingen grunn til å plage meg selv med tanker om kilo og vekt.

Skrevet

7-8 kg til nå (Uke 16) ... :(

Skrevet

Bra det ikke bare er meg nanni26 ;-)

FØler meg helt smårar i forhold til alle her inne som går opp en kilo eller ennå verre går NED! På meg synes det godt nå (15 uker i dag og pluss 6 kilo), og det er helt i orden synes jeg. Kjedelig å gå rundt å være gravid et halvt år uten at noen kan se det da gitt.... ;-)

Når man ser på mager som er lagt ut på nett ser det heller ikke akkurat ut som at de fleste legger på seg bare en kilo eller går ned.....lurer på om mange lurer seg unna kiloene her inne.....? Selvom jeg også vet at mange ikke legger på seg så mye i begynnelsen.....jada!!

Skrevet

8 kilo ned på meg pga. hyperemesis, men regner med at de kommer ganske raskt på igjen etterhvert som matlysten vender tilbake.

Skrevet

Jeg skal komme med en ørliten trøst til deg - for jeg vet hvordan det er når vekta raser på, skjedde førstegang jeg var gravid. *hum* sist gikk jeg opp kun 1 liten kilo til uke 32 - nok å tære på, så det var bare bra, men vettu hva... likevel ble altså totalen +15 kilo da ungen kom, så mye skjedde altså de siste 7 ukene jeg gikk gravid. =P ;)

Skrevet

Ja, merkeligt det der!!!

1 gang jg var gravid la jg på mg 13 kg totalt, nå er jg allerede opp 7-8 kg!! i bare uke 16 !!

Hvordan skal dette gå mon tro...:(

Skrevet

veide ca 60 i begynelsen og nå ca 55-56, altså ned 4 kg. Jeg syntes ikke det er bare gøy for jeg vil gjerne være gravid jeg, men litt kul har jeg likevel fått! :)

Skrevet

Kjempeartig å se hvor ulike vi alle er :) Noen har kjempemage i uke 15, mens andre helt flat....

Jeg gleder meg til jeg får ordentlig mage,sånn at alle kan se at jeg er gravid med stor G. hehe. Har dere lagt merke til at plutselig er "annenhvert" kvinnemenneske gravid? Jeg har aldri sett så mange gravide som nå som jeg selv er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...