tessa77 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Min datter er nå 3 mnd og sover hele natten, enn så lenge sover hun på vårt soverom. Jeg våkner så fort jeg hører en liten lyd, hun lager litt lyder i søvne, men sover så godt. Når mener dere at hun kan ligge på eget rom (vi vil da bruke babycall). Da vil jeg få en mye bedre nattsøvn + at hun ikke blir forstyrret hver gang jeg må se hva lydene er.
Hoppetussa Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Har ei venninne som gjorde dette da jenta var like gammel(det var andre barnet riktignok, blir litt tryggere da sikkert). Hun syntes det var godt for sin egen nattesøvn. Siden jenta mi til tider fortsatt våkner om natta for mat, ligger hun fortsatt på vårt rom i egen seng. Men så har ikke jeg problemer med at hun er urolig om natta heller.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hei. Jeg la gutten inn på eget rom på 4 mnd. dagens hans. Våknet av allle lydene hans og kunne ligge i evigheter bare å høre på lydene hans. Fikk nesten aldri sove til slutt. Først hørte jeg alle lydenen, også ble det plutselig bom stille og da måtte jeg bort å se om han pustet. Ble helt sprø av det. Vi sover mye bedre begge to nå. Flere som legger de inn på eget rom allerede når de kommer hjem fra sykehuset. Du må velge selv, når du er klar for det. Er jo bare å prøve 1 natt også se hvordan det går : )
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Vår datter har akkurat begynt å sove på eget rom, hun er snart 4 måneder! Det går kjempefint, vi bruker også babycall. Deilig å slippe å smyge inn på sitt eget sovrom med lyset slukket for å ikke vekke vesla. Du kan helt sikkert legge henne på eget rom nå!)
Snupidupi Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Så længe æ amma om natta så bi babisn på vårres rom... vesst ho søv heile natta e det jo ikke nå problem å legg ho på eget rom...
tessa77 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 Tusen takk for svarene :-) blir litt tryggere når man hører at andre har samme menig som meg selv:-) Jeg må vente noen dager til før jeg prøver, for å være helt sikker ;-) he he. Tror både hun og jeg sover mye bedre.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 ser ingen grunn til at du må ha babyen på rommet ditt så lenge hun sover rundt! vennina mi flytta sin baby da han var så gammel... vi flytta vår da han var nesten 8mnd... han bråka så fælt om natta at vi fikk ikke sove, han våkner fortsatt om natta, men da våkner vi kun de gangene han vil ha sutten, og slipper å høre på alle sovelydene hans:)
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 vi har gjort klart senga og rommet til lillegutt og vi har begynt å legge han på eget rom på dagtid så han skal bli vant til rommet,men siste uka i januar skal han flytte inn dit på nattan for da har pappan en uke fri fra jobben..
tessa77 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2007 Det er slik vi har det også :-) Hadde vært greit og kunne sove litt bedre om natten:-) Tusen takk for svaret.
Sivalur Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Min lå på eget rom for første gang i natt, 6,5 mnd. Skulle nok gjort det for lenge siden. Jeg sover utrolig lett og våkner av den minste lyd, så de siste nettene har han spist ofte på natta, men tror ikke han egentlig har vært sulten, mest for kos. I natt ble det to måltider, 12 og 4. Han var våken mer enn det men jeg gikk bare inn de gangene jeg hørte at han var sulten. Så nå håper jeg å få sove litt mer de neste nettene og at junior kan få sove litt mer også.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk ikke sove pga smålyder hele tiden så sønnen min fikk eget rom da han var 3 uker gammel. han sov bedre og jeg sov bedre. Nå er han 9 mnd og han har sovet fra 19 til 8 hver dag fra han var 1 mnd gammel.
mammaen til skatten Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Dette lurer jeg også på! Poden vår er 4mnd, og har ett måltid i løpet av natten. Men det skjer ganske ofte at han våkner når vi legger oss, og da går det fort en halvtime- time før han sovner igjen. Dette er vi ganske lei, så vi tenkte litt på å prøve å ha han på sitt eget rom, bare for å se om det blir bedre. Men da må jeg jo amme på hans rom om natta. Og så er jeg litt redd jeg kommer til å springe over til hans rom i ett sett for å sjekke om han har det bra........ I og med at han sover så urolig føler vi at det er tidlig med eget rom, men på en annen måte kan det jo hende han trenger den roen.....
2prinsesserogbim Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 me har hatt vår tulle på eget rom fra starten av me, det har gått supert.. det er også så deiligt å ha ho på eget rom, nettene blir fredligare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå