gla pie 2 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Tok en test i morrest, og den lyste "Gravid",jippi.... Har gått å kjent et litt rart trykk i ryggen i ca 2 uker nå. Det bruker liksom ikke vare så lenge før jeg får mensen. +livmortappen har vært veldig rar,stor klump som ikke har vært åpen da jeg ventet mensen. Dette var da min 2 pp, så jeg har vært heldig. Håper mange fler tusler etter meg å får termin i sept 07!!!!!! Takk for all hjelp med mine mange rare sp disse mnd. Oppskriften min var å slappe helt av, og ikke gå inn på Din baby i det hele tatt(har ikke vært enkelt) +ikke ta EL tester, de skapte bare stor frustasjon forrige mnd da jeg ikke fant EL...... Tror kanskje vi klaffet på El denne mnd..... Kliemmer fra glade meg!!!!
♥lurelure♥ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Til lykke med den lille!!!! Kommer etter denne mnd (forhåpentligvis...)
*Bea* & bitteliten Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer og lykke til med graviditeten
ellemmelle og bitteliten Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer så mye!! :-) :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer. Godt det er noen det klaffer for så tidlig i prøveperioden også. Se om jeg ikke kommer etter om ett par dager. ikm lørd/sønd, så vi får se. Lykke til i svangerskapet hvertfall:)
tre+en=4?? Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 gratulerer med barn i magen:-) önsker deg lykke til videre!
attpåklatt!! Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer så mye til deg!! Så godt å lese at noen får det til med en gang!! Er nok som sliter... Lykke til videre.... kos deg masse!! Klemklem!
Cmoi Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 gla pie 2 Gratulerer såååååå masse, håper flere følger med deg. Kos deg videre og ta godt vare på deg og den lille.
gla pie 2 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2007 WHOW,så mange lykkeønskninger!!! Tusen takk....Og lykke til med testingen alle sammen!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. januar 2007 #17 Skrevet 5. januar 2007 Grattis, grattis!!! Så moro:) Lykke til videre!
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. januar 2007 #20 Skrevet 5. januar 2007 =o) Gratulerer så mye=o) Lykke til videre...=o) Klem
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 5. januar 2007 #21 Skrevet 5. januar 2007 GRATULERER! så moro å høre om noen som får det til så raskt!! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå