Gå til innhold

Hva heter Babyklisteret og hvor får man tak i det?

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve dette på mitt andre forsøk nå i februar. Er det noen som vet at det har god effekt? Hva er prisen sånn ca? Takker og bukker for svar! Her må alt uprøvd prøves. Lykke til alle sammen!!

Fortsetter under...

Hei Tinna.

Berberis Fructus comp D4 heter det. Jeg bestilte gjennom netspiren i Danmark,så med frakt kom det på i underkant av 300,- Men koster vanligvis rundt 150,- tror jeg. Det er noen apotek som kan skaffe den men ikke alle.Lykke til.

Vet ennå ikke om det har noen effekt, skal ta ut egga på man. så får vi se etter det.

Jeg tror ikke jeg betalte mer enn 115 kr, husker ikke helt. Men du kan bestille det på de fleste apotek her i norge, bare si hva det heter så kan de spesialbestille det, da får du det etter noen dager...

Takk for svar. Fant ut at Svaneapoteket har dette men med betegnelsen D3 istedet for D4. Er det samme produkt tro?

Merkelig at ikke IVF seksjonene anbefaler dette, hvis det har effekt.

Eller kanskje det ikke har det.? Noen med positiv erfaring?

Det samme var det her hjemme.De kunne skaffe D3 og ikke D4. Det er ikke det samme. Du skal ha D4. Dette har vel ikke blitt prøvd ut her i Norge,bare i Danmark tror jeg. Dette blir første gang jeg prøver dette ,så hvet ikke effekten ennå:-)

Annonse

Takk for svar og tipset. Har vært på nettsiden, men må jeg reg. meg som utenlandsk noe sted eller? Får problem da jeg kommer til betaling for da er eneste alternativet Dankort! Hva gjorde du?

Tullemor! Lykke til!!

Får du behandlingen din i Danmark?

Har du blitt anbefalt dette av klinikken eller? Hadde vært greit å få vite om noen "profesjonelle" hadde gått gode for dette. Har prøvd nok av "humbug" naturmedisiner og det ene med det andre......Håper det funker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...