Gå til innhold

Åssen går det med dere her? Lenge siden jeg har vært innom, så mange ukjente nick!

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Jeg var aktiv bruker her inne fra august til desember 2005. Hadde en MA 25. august 2005 da jeg var i uke 13. Forferdelig opplevelse som jeg ikke unner noen, men som jeg vet mange har vært gjennom. Derfor ønsker jeg bare å høre åssen det går med dere som har vært her siden.

Var så heldig jeg å endelig bli mamma igjen nøyaktig ett år etter MAèn...25. august 2006 kom vår lille Emma - føles veldig rart at hun kom akkurat på den datoen - men litt godt å. Akkurat som om det gav en mening med alt liksom...på en måte!

Ønsker dere alle lykke til med prøvingen - vet hvor vondt og sårt og vanskelig det kan være, men ikke gi opp!

Klemmer,

Fortsetter under...

Takk for gode lykkeønsker, det trengs her....

Jeg håpet nicket mitt ville bringe meg lykke... Og etter å ha prøvd i 11 mnd fikk jeg endelig jublet, jeg ble gravid, men så mistet jeg det i 6 uke, på bitte lille julaften :( Veldig veldig trist, alle rundt meg får det til på første forsøk! Jeg vil også!!!

Sitter med en uro på om vi må forsøke like lenge denne gangen. Da er det bra med sånne forum som dette, hvor vi kan dele sorger og gleder.

Og det er godt å lese om deg som tilslutt fikk lille Emma. Kjempe koselig navn :)

Vi gir ikke opp så lett. Satser på en novemberspire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...