Gå til innhold

Rosacea sin William kom i natt! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom 3 uker før termin og alt har visst gått bra. Fikk mld om at vannet hadde gått ca kl 21, og kl 02 var han ute. Flott jobba Ros!! :)

Gleder meg til å hilse på i helga. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å... gratulere de så mye!

Hvor stor var han? Og var alt bra, jeg tenker: Det er ikke lenge til det "bare" er tre uker igjen? Hva skyldes de tre "for tidlige" ukene? Og hvilke utfordringer har de møtt?

Skrevet

Han var 3040g og 48 cm lang. Jeg tror fødselen startet helt naturlig fordi han rett og slett var "ferdiggått". Hun har ikke hatt noen komplikasjoner underveis som skulle tilsi at han kunne komme tidligere. Men med tanke på at det er førstemann så er det vel uvanlig å få så mye før tiden..:)

Siden han er akkurat på grensen prematur-baby, så tror jeg ikke de møter annen utfordring enn at han må ligge noen dager ekstra på sykehus kanskje..

Skrevet

trot ikke det er nødvendig med flere dager på sykehus dersom han bare er tre uker før termin, mine har kommen 6 og 2 uker før tida og så lenge dei tar til seg melk og legger på seg så får de komme him etter tre dager.

Skrevet

Dette er så skrekkelig koselig!! Han er helskjønn (fått sms med bilde)! Ustyrtelig morsomt dette.. Klødde litt i fingrene da jeg fikk beskjeden, ja! :D

Skrevet

Jeg fikk mld kl 03 i natt om at han var kommet.. tror du jeg fikk sove etterpå? Omsider så begynte jeg å døse av igjen etter å ha vridd meg frem og tilbake.. -så kommer mms tikkende inn kl 05 :)

Så ble jeg våken igjen. :) Kjenner jeg er trett her jeg sitter.

Blir jo liggende å tenke å forestille meg ting jeg shø... Ble enig med meg selv at det er vel tidlig å ønske at babien min følger etter.. 10 uker igjen!!

Skrevet

Tjihi :D

Æ våkna klokka 6.45, og sjekka tilfeldigvis tlf.. DA vart æ våken!! Hehe :)

Har sove litt på sofaen i ettertid, da.. Det va godt :) Så æ føle med dæ som e trøtt no, ja.. :)

Æ bynt oxo å gruble og fantaser om lisjtuppa, men fant det best at ho bare ligg der ho ligg ei lita stund te ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...