Gå til innhold

Rar vogn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok dette er seriøst ja. :)

Har sett en liknende vogn med 3 hjul, den var litt mere robust da. Blir nok mere og mere vanlig. De tar sikkert mindre plass da.

Skrevet

Hm tror kanskje ikke du har satt deg så mye inn i vognmarkedet enda,for det er jo ei av de mest vanlige vognene. Har kjempe lyst på slik,men må nok bruke Simovogna fra forrige gang..

Enig i at den ser litt komisk ut med regntrekket på altså, også skinner refleksene sånn, fra nå av kommer du sikkert til å legge merke til slike vogner overalt.. hehe..

Skrevet

Jeg synes denne vogna er kjempekul jeg :)

Skrevet

Synes at det morsomste var at den tåler 300 kg... Får inderlig håpe man ikke får behov for det!

Skrevet

Jeg har denne vogna sjøl jeg, og den er virkelig en drøm å trille..Anbefales virkelig!

Skjønner ikke hva som var så morsomt med denne egentlig??

Skrevet

Syns vogna var fin jeg. Men så mener jeg at de gamle typene som Simo og Brio ser teite ut da! :o) Litt veeeel gammeldagse liksom... Hver sin smak!!

Skrevet

Kan godt hende at den er praktisk å trille, men den ser veldig veldig merkelig ut... Måtte vise den til noen rundt meg her.. :-)

Men, er jo gøy med humør-ting også da. :-)

Skrevet

Er ikke det en vanlig quinny vogn da?! hmm synes ikke den er så morsom jeg da...?!;-)

Skrevet

Hva er så morsomt med denne? Ser den type vogn overalt, hver dag jeg... Skal ha en lignende selv!

Skrevet

Har vogna selv jeg, kanskje bare med litt annerldes understell, synes den er utroli fin..

Men det er jo en smakssak..

Skrevet

Jeg personlig liker ikke denne vogna, men jeg har sett veldig mange av den typen, mest i sort. Vet det er en veldig vanlig og populær vogn....

Skrevet

Tror vi må ha veldig ulik smak. Den er kjempestilig. Og sannsynligvis en av de dyreste vognene som har vært i salg her hjemme. Fantastisk støtdemping osv. Liker egentlig ikke Quinny selv, men Formula'en er råkul. En doning alle fedre er skikkelig stolte over også. Skjønner ikke at du syns den er rar. En helt vanlig vogn her i Oslo ihvertfall. Hva er så rart med den?

Skrevet

Synes også denne er kjempe stilig:)

Lyst på en sånn selv. Noen som vet hva den koster med bag og bilsete??

Skrevet

Ligger denne for salg på Finn no??

Skrevet

Det er jo lagt ut link til annonsen her da..så ja..den er til salgs..

Skrevet

Hva var artig med den?? Syns den var kjempestilig jeg...

Skrevet

Hæ? Hva var det som var så morsomt med denne? En helt vanlig 3 hjuling! Må si de gamle simo og brio vognene ser mer latterlige ut?!?

Men, men smaken er som baken!

Skrevet

Skulle veldig gjerne hatt denne vognen jeg, men den er desverre gått ut av produksjon for et par år siden. Noen som vet om noe tilsvarende? Quinny freestyle kan jo ikke sammenlignes i pris hvertfall, men det er vel en knall vogn det også??

andre anbefalinger på vogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...