Gå til innhold

Ny Oslotreff i sluttet på januar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Fillis!

Har du fått stor mage? He he, blir artig å se alle igjen og se forandringene. Jeg har også fått mage, men kan vel ikke skryte på meg stor enda:-)

Treff er jeg med på. Som regel passer det for meg, men jeg kan jo sette opp et forslag likevel. Syns vi møttes litt tidlig sist mtp jobb etc, så foreslår derfor følgende:

25 januar kl 18.30. Sted er jeg litt usikker på. Kommer jo ann på hvor mange vi blir...

Hei du med prinsesse i magen! Ser at du og jeg har termin samme dag, OG at vi begge skal føde på Bærum!! Tenk så spennende om vi møtes på føden!?:) hehe... Jeg venter forresten en liten prins jeg da..:)

Og jeg er helt enig, hadde SÅ lyst å være med på treff forrige gang, men det passet så dårlig i forhold til skole... Men jeg blir gjerne med neste gang hvis man kan utsette det til litt senere på dagen!;)

Oj - det var spennende!! Det er jo stooor sjans for at vi er der samtidig da ja. Er dette din første eller? Det er det her i gården:-)

Jeg tror vi bør satse på å møtes litt senere på dette treffet, så folk som jobber/skole kan rekke det. Hvor bor du? Jeg bor på smestad så egentlig litt rart at jeg sogner til Bærum, men for meg er det ikke så nøye. De gangene jeg har vært på sykehuset har de virket veldig hyggelige, så det blir nok bra:-)

Annonse

Ja,det er min første:) gleder meg enormt!:)

Jeg bor på Grünerløkka...så sogner vel egentlig til Ullevål,men der var det fullt gitt!:) Men er også veldig fornøyd med Bærum...virker veldig bra der! Også er det ikke så stort... har hørt veldig mye bra fra andre jeg kjenner som har født der i allefall! Vi får holde hverandre litt oppdatert om hvordan vi ligger an frem til fødsel da!;) hehe...

Hei Fillis og alle andre :o)

Jeg har termin samme dag som deg og har fått plass på Ullevål,

hvor skal har du fått plass?

Jeg har ikke vært med på disse treffene før, men kunne tenke meg å bli med.

Jeg venter forøvrig en liten prins iflg jordmor og venter i spenning på mitt første barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...