Gå til innhold

Ny Oslotreff i sluttet på januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gott Nytt År, hopper dere har blitt like store som meg.

Skal vi sette opp en ny Oslo treff, det var kjempehyggelig sist. Flere som har lyst? Forslag på dato, klokkeslett.

Skrevet

Hei Fillis!

Har du fått stor mage? He he, blir artig å se alle igjen og se forandringene. Jeg har også fått mage, men kan vel ikke skryte på meg stor enda:-)

Treff er jeg med på. Som regel passer det for meg, men jeg kan jo sette opp et forslag likevel. Syns vi møttes litt tidlig sist mtp jobb etc, så foreslår derfor følgende:

25 januar kl 18.30. Sted er jeg litt usikker på. Kommer jo ann på hvor mange vi blir...

Skrevet

Morsamt, jeg har fått ny termin til 24.mai også prinsesse..Har du fått fødeplass?

Skrevet

Så moro! Da er det bare en dag forskjell på tullene våre:-) Ja, skal føde på Bærum. Fikk du plass på Ullevåll?

Skrevet

Hei du med prinsesse i magen! Ser at du og jeg har termin samme dag, OG at vi begge skal føde på Bærum!! Tenk så spennende om vi møtes på føden!?:) hehe... Jeg venter forresten en liten prins jeg da..:)

Og jeg er helt enig, hadde SÅ lyst å være med på treff forrige gang, men det passet så dårlig i forhold til skole... Men jeg blir gjerne med neste gang hvis man kan utsette det til litt senere på dagen!;)

Skrevet

Oj - det var spennende!! Det er jo stooor sjans for at vi er der samtidig da ja. Er dette din første eller? Det er det her i gården:-)

Jeg tror vi bør satse på å møtes litt senere på dette treffet, så folk som jobber/skole kan rekke det. Hvor bor du? Jeg bor på smestad så egentlig litt rart at jeg sogner til Bærum, men for meg er det ikke så nøye. De gangene jeg har vært på sykehuset har de virket veldig hyggelige, så det blir nok bra:-)

Skrevet

Hei og hå

Blir gjerne med på nytt treff, det var jo kjempekoselig sist gang. 25. januar kl 18.30 høres bra ut. Sted kan vi jo komme tilbake til.

Det skal bli gøy å sammenligne mager og utstikkende navler :)

Skrevet

Ja,det er min første:) gleder meg enormt!:)

Jeg bor på Grünerløkka...så sogner vel egentlig til Ullevål,men der var det fullt gitt!:) Men er også veldig fornøyd med Bærum...virker veldig bra der! Også er det ikke så stort... har hørt veldig mye bra fra andre jeg kjenner som har født der i allefall! Vi får holde hverandre litt oppdatert om hvordan vi ligger an frem til fødsel da!;) hehe...

Skrevet

Heyhey. Er veldig med på nytt treff. 25jan, 18:30 ser ut til å passe bra.

Ingen av dere som skal føde på Ahus?

Skrevet

Hei Fillis, takk for sist, og hei til alle dere andre!

Magen vokser, og det er hyggelig. Var på UL før jul, og fikk vite at vi venter en liten jente!

Nå har jeg satt av den 25. januar, gleder meg til å se dere alle igjen!

Skrevet

Hei Fillis og alle andre :o)

Jeg har termin samme dag som deg og har fått plass på Ullevål,

hvor skal har du fått plass?

Jeg har ikke vært med på disse treffene før, men kunne tenke meg å bli med.

Jeg venter forøvrig en liten prins iflg jordmor og venter i spenning på mitt første barn.

Skrevet

Er det bare for gravide i oslo? og er dere bare "gamle" kjente?

Jeg bor et stykke fra Oslo, men studerer der :)

Skrevet

Nei, det er bare å komme. Morosamt med nye:) Vi var 6 stk som møtes i november. Ingen kjente hverandre fra tidligere.

Jeg fikk fødeplass på Ullevål, veldig nøyd..

Skrevet

Kan vi ta en annen dag en torsdag, begynner på Gravid Yoga på torsdager. Ev. onsdagen? Någon annen som har ønsker på dag?

Skrevet

Funderar på gravid yoga jag med, vet du vilja träningscenter som har?

Skrevet

Onsdag 24. januar er like greit for meg hvis det passer for flere?

Skrevet

er det treff på egon klokken 1700,12januar?på byporten??for oslo damene..

Skrevet

Har ikke vært med før.

Men har lyst til å slenge meg på..

Onsdag 24 januar. kl 18.30. var det det?

Har litt bevegelsesproblemer så kan vi ta det et sted uten trapper? Og lett tilgjengelig ?

Skrevet

Har heller ikke vært med før, men kunne vært hyggelig å bli kjent med litt folk :) Er tid og sted bestemt?

Skrevet

Hei

Jeg er også en av de som ikke har vært med før. Hadde vært koselig. Så jeg slenger meg nok med! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...