Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holiday vises på tirsdag, har kjempelyst til å se den. De siste filmene jeg har sett på babykino har vært så dystre, trenger romantisk kliss nå. Flere som kunne tenke seg å være med?

Skrevet

Den kunne jeg også tenkt meg å se... Når kl går den?

Skrevet

Klokken 12. Koselig hvis du vil være med:-)

Skrevet

Jeg tror jeg og Joakim slenger oss med! Jeg differ romantisk kliss! Tihi! Også må jo babykino prøves da... =)

Hvor mye koster det?

Skrevet

Tror nok vi kommer :) Aldri vært på babykino før...

Skrevet

Jeg og skulle gjerne vært med, har veldig lyst til å se filmen, men den dagen har vi barselgruppe.

Koster 55,- for 1 voksen og 1 spedbarn.

Har prøvd det en gang, og det er kjempekjekt. Man får to seter, så det blir god plass, og vogn kan tas med inn i salen.

Lyset blir noe dempet, men ikke mer enn at man fortsatt ser de små som evt krabber rundt på gulvet.

Kos dere =)

Skrevet

Jupp.. vi er med.. Blir vel mere kino denne gangen oxo enn normalt.. Går liksom ikke på annet enn barnefilmer.. men de er det jo til gjengneld nok av :-)

Tjops tjops og God helg alle ..

Skrevet

Vi har også tenkt oss på babykino på tirsdag :)

Skrevet

Herregud, jeg er så glemsk. Barnehagen har planleggingsdag den dagen, så kino utgår for vår del.... Kos dere masse, det er veldig ålreit:-)

Skrevet

Vi kan ikke... Skal til en venninne i Tønsberg, men filmen er kjempebra!!! Kos dere masse!

Skrevet

Mayken, Pinnsvin, 2nj og jeg skal også på kino tirsdag, har alt kjøpt bill tror jeg:)

Så det er bare å henge seg med!

Skrevet

Har alt kjøpt billett??? Er jeg med der eller? Trodde ikke man fikk kjøpt på forhånd jeg, fikk iallfall beskjed om det i fjor da jeg gikk på kino med Trym...

Skrevet

Mayken skulle innom og kjøpe til meg henne og Trine i dag... Men har ikke hørt noe mer... Så jeg vet jo ikke da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...