laffe*høygravid* Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Sitter på jobb nå, og har konstant hjertebank.. akkurat som jeg er stressa for noe? Merkelig... Føler at hjertet går i hundre! Er jo ikke stressa for noe!
doble Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Har det sånn jeg og. Mye blod som skal rundt i systemet vettu;) Sikkert blodtrykket som endrer seg og. Er skikkelig ubehagelig!
Misan Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Fikk masse hjertebank igår av bare lett fysisk aktivitet. Ble litt redd i begynnelsen da jeg følte meg litt svimmel, men det varte ikke lenge.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg var hos legen i dag, og hun spurte om jeg slet med hjertebank. Grunnen til at hun spurte var visst fordi blodprøvene viste at jeg har høyt stoffskifte. Kan kanskje være lurt å ta det opp med legen din..
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg også, pulsen fyker opp i over hundre bare jeg gjør små ting.(hadde på meg en sånn som måler pulsen på jobben her om dagen) For min del så har det vel litt med dårlig form å gjøre også.. er også plaget med svimmelhet. var sånn sist jeg var gravid også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå