Gå til innhold

Kroppen min, hvor er du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha kroppen min tilbake snart! Har termin til tirsdag 9, men jeg vil ha den nå. Så jeg kan få sove normalt, vet at det ikke blir mye soving pga baby`n og sånt, men jeg tenker på bevegelsesfriheten, den vil komme tilbake! Jeg kan snu meg,kjapt, trille rundt hvis jeg vil, ligge på magen. Ligge i all slags stillinger i grunn og jeg kan sprette opp av senga, hvis jeg må. savne savne.... Og reise meg opp å gå vanlig,etter å ha sitti litt lenge, uten å gå som en gammel dame de første stega fordi alle ledd i kroppen har stivna helt....

Men jeg skal vel ikke klage, jeg ser jo ikke sprekkeferdig ut og hvis jeg tar på meg vinterjakka, er det til og med vanskelig å se at jeg er gravid. Men alikevel, den magan er litt i veien og det skal bli godt å bli kvitt den for denne gang:) Men jeg gjør det gjerne igjen da... Sier jeg før jeg har født?? jaja.... Den tar vi som det kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner så altfor godt hva du mener...føler meg som en pesende hval når jeg sleper meg rundt...jeg har heller ikke spesielt stor mage men det føles ut som alle indre organer er klemt...og jeg sover veldig uregelmessig...som du kanskje skjønner siden jeg er oppe nå ;)

skal være så vanvittig glad når jeg kan kle på meg hva jeg vil og løpe opp trappa i 2 trinn...utrolig mange småting som jeg tidligere har tatt for gitt som jeg savner veldig nå som jeg er gravid...syte syte...ja ja...er vel meningen at man skal bli drittlei sånn at fødselen skal bli en lettelese uansett hvor vondt det blir...litt misunnelig på deg som har termin nå den 9....jeg har ikke termin før 16 feb.

Skrevet

Har det akkurat på samme måte. Våkner tidlig uansett når jeg legger meg, er kvalm og utilpass konstant! To uker til termin for meg, håper hun kommer før, skal aldri ta kroppen min forgitt igjen! Den er fantastisk!! :)

Skrevet

tenk å kunne lene seg inntil gutten vår uten å føle at vi moser han.

det å kunne gå normalt, sitte på gulvet å leke med barna uten å måtte ha hjelp til å komme opp, det å kunne barbere seg, ta på seg vanlige bukser igjen osv. ååå savner det, men nå skal ikke junior komme før 9 feb da.laaaaaaaaange uker

Skrevet

Ja samboer klager på at jeg et tung! Jeg mener lille meg? TUNG??

Men det er liksom alt som blir skvisa av indre og ytre organer som er så j... og at jeg merker jo de 15 kiloene ekstra. Men jeg er vel ingenting mot hva dem måtte drasse på rundt i militæret, hehe.. tror jeg må sende han dit igjen på en påminnelse:) Den magen den er litt rar, den er jo der og gjør til tider alt veldig vanskelig, men noen ganger så bare glemmer jeg den(Når jeg er veldig uthvilt feks), og stakkars samboer.. han bare: ehe... (hiver etter pusten) du.. er litt... tung.. ehe..

Hehe.. jeg må bare le jeg, for i utgangspunktet er jeg veldig liten og er i grunn ikke vant til at noen kaller meg tung. "Du er jo så tynn at du kan løpe sikksakk mellom regnet" er liksom komentarer jeg er vandt til å høre. Så TUNG?? Den var ny:):)

Veldig glad hvis lille piril bestemmer seg for å komme snart!

Skrevet

kjenner meg igjen der..... hehe. testet bmi i går bare for skoy, og den viste normalvektig. det er ikke dårlig å ligge der høygravid og gått opp 17 kg......tenk så godt det skal pli nor vi kan puste normalt igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...