Gå til innhold

Bare jeg som blir provosert?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

leste tråden men giddet ikke å skrive noe. det de skriver er jo helt høl i huet. snakk om å sette seg på sin høye hest. jeg er planlagt gravid og student jeg. ser ikke noe problem. har god økonomi fordi. og hvis alle skal vente til de er ferdig utdanna, ville jo gjenomsnittsalderen på førstegangsfødende steget betraktelig.. herregud, man må leve i nuet sier nå jeg.. helt blåst ;)

(og forresten, ser hun ene har opparbeidet seg sånn at hun får 8000,- i mnd. er ikke akkurat så mye å skryte av det heller, hvis hun skal snakke om at man må ha økonomi og jobb og alt det der. jeg får 10.000,- PLUSS støtta fra lånekassen på 9000,- mnd, og jeg er student liksom.)

nei huff, må slutte å skrive nå, ble litt provosert.. hehe

Nei, her også gitt. Men så ser jeg i en annen tråd at noen av disse jentene kanskje har litt... øh... andre perspektiver enn meg..? på litt av hvert:

"forresten, det går ikke ann å få unger uten å ha en viss ordning i livet sitt, barn trenger stabilitet.. viktig det, ellers blir jo unga tatt ifra oss!

mitt barn kom til to foreldre, som har vært gift i snart 5 år, stabil inntekt, en hjemmeværende, kjærlig mor, egen bolig, med både garsj å jordbærland, og en trygg å "sikret" framtid. allerede før han var født hadde han en solid sparekonto allerede!:)"

"Og til dere som klager over at alt er så ille og at man ikke har penger til og kjøpe inn det mest nødvendige til barnet burde kanskje tenkt den tanken litt før babyen var på vei. da burde det vel kanskje vært greit å vente med å bli gravid....

Har lært en ting og det er at: har du ikke noe positivt og si så hold heller munn!"

Hehe. Føler meg litt ond nå, men det kjennes godt!

heisann, ja kjente det kokte litt inne her oppi også.

Drømmer om å få barn mens jeg studerer, fordi det er så utrolig mye friere enn å få det mens man jobber.

En jente jeg kjenner fikk seg jobb for så å gå rett ut i permisjon pga gravid, stakkars arb.giver mtte finne vikar med en gang, når hun kommer tilbake e det jo hun som må læres opp og bli kjent. Mens vikaren er den de andre kjenner og vil savne. Arb.giver er snytt for ble jo nesten lurt. egentlig.

Mye bedre å være ærlig og ryddig, som man kan med lånekassen og studiestedet. erke så mange som tenker sånn, så gidder ikke å si det så ofte. etter å ha lest den tråden kom det liksom bare nå.. hehe

elsker bim av og til altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...