Gå til innhold

Hvordan står det til med dere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes Dear, indeed!

Eg synest faktisk synd i meg sjølv under dei verste "kvalme-annfall'a", ikkje søv eg om natta og ikkje fungerar eg om dagen.....

Eg hugsar på å skrive det ned så eg skal hugse det til nestegong eg droppar innom tanken om å bli gravid :P

hehehe....

Med deg då?

Bra?

ååh?

så arti! :)

ja når eg ein sjelden gong kjenner meg bra og i fin form så blir eg faktisk bekymra :P

Eg blir aldri fornøgd!

Korleis forma di er i desse dager da?

og kor langt ha du kome med Lege timar eventuelt Jordmor...UL??

kjekt å halde følge med nokon på same stadie ;)

Amalia: så fint at du føler deg bra:)

Stinemor: skal på legetime rundt den 20 januar. da er jeg 12+2 eller noe:) jordmor skal jeg på i slutten av februar! hva med deg?? :)

i disse dager er formen grei:) Blir bekymret jeg og.. når alt er vanlig... hehehe:) bare glad jeg er gravid!!! ;) tror jeg skal hoppe til sengs:) sov godt, ha en fin natt:)

Annonse

Magen har blitt veldig stor veldig tidlig denne gangen. Forrige gang fikk jeg ikke mage før jeg var 4 mnd på vei... Ellers er jeg trøtt, men det er jeg jo stort sett alltid om vinteren. Begynner så smått å gå opp for meg at det er et nytt lite barn på vei. Det er jo fantasktisk det som skjer: av nesten ingenting kommer det et nytt, lite menneske!

Lykke til til alle her inne :-)

Er 11 uker i dag og kvalmen henger i, om ikke så ille som tidligere. Har vært ganske jævlig for å si det mildt. Har ekstrem svangerskapskvalme - som sist, men har i allefall unngått innleggelse denne gangen....men forhåpentlig er det snart på vei over...er jo de magiske 12 om en uke*krysse fingrene*

Men som sagt, merker allerede at jeg har bedre perioder inni mellom, og kaster stort sett bare opp om morgenene nå...

Hei jenter. Terminen min er også 8 august... 9+4 idag då... igår kasta eg opp 3 ganger eller noe..sover enten dårlig eller lenge..sov sikkert 10 timer i natt..har ikkje spist noe ennå, e liksom ingenting så friste... men snart komme forloveden min hjem fra jobb...kanskje han har noen forslag! Prøve å lage meg litt fruktdrikker (smashe diverse frukt-har sånn maskin til det) og drikke det..ganske godt det, bortsett fra igår når me heiv oppi ein heil grapefrukt...hadde nemlig lest det sko ver bra for kvalme..men det blei bare veldig surt sjøl om me prøvde å spe med banan og sånn..hehe). Ellers så ska eg te lege neste fredag (12 jan) og te jordmor circa uke 16, får brev om det i posten....

har allerede vært på UL, privat i romjulen,betalt med egne penger...godt å se at alt såg bra ut! Fekk med 3 bilder òg,så nå har eg bakgrunn på mobil, msn... :)

Studerer fransk ellers, men studiet begynner heldigvis ikkje før den 15 jan. Godt siden eg ikkje e oppegående om morningen...grue meg til og med til legetime kl 10 neste fredag..redd for å spy på legekontoret!

og å svime av med blodprøvene..hehe.. gruer meg ikkje te fødsel, men te blodprøver.. ikkje så fan av det... :P

Hehe kjenner til frykta for å spy med legen... :P

Sist så spydde eg to gangar ut bildøra på vei til legen og tok meg ein stol inne på venterommet og plaserte meg sjølv rett utanfor doen så eg kunne springe å spy når ej måtte :P

og inne med legen fekk eg ei pussbekken til å ha i tilfelle :P

gjekk bra inne med legen, men spydde 2 gongar ut bildøra på vei heim og!

Det skal ikkje vere lett!

krysse fingrene og håpe på det beste! snart går det vel over?

Blodprøver har eg ikkje prøvd i gravid tilstand enno, så eg er sepnt!

Annonse

Jeg er 11+0 i dag og fortsatt kvelm om morgenen, når jeg er sliten og når jeg er sulten og når jeg er mett..hehe. Men har enda ikke spydd så kan absolutt ikke klage da synes jeg.. Er 50% sykemeldt fordi jeg pendler til jobb. Halvannen time på toget hver vei, mens man sitter og brekker seg, er ikke veldig herlig for å si det sånn.. :) Skal til lege igjen 17. januar og håper det skjer noe mer spennende enn forrige gang. Har hverken hørt hjerteslag eller vært til ultralyd. Er vel ikke vanlig så tidlig uansett, men hadde vært så stas og visst at alt var ok der inne liksom.. Litt utålmodig nå kjenner jeg. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...