FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Va hos jm idag og det va på 34.. bare lurer på hvordan deres er i forhold?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Da er jo ikke mitt sååå ille..
Tinaisme Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Nei det er ikke så ille det.. =) Spurte JM da hun målte meg om jeg kom til å få en stooor unge.. Hun bare smilte og sa sf-målet kom ann på mengde fostervann og hvordan barnet lå.. lengde på mors rygg +++ Var litt letta etterpå da kan man si =)
Mammasin Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 I uke 36 var målet på herlige 35.. Han sa det nok ble en stor jente...men estimerte til rundt 3500g...det er vel ikke å ille:)
grycath Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 jeg var også 34 i uke 35. måtte på sykehus for sjekk pga høyt blodtrykk og da fikk jeg ultralyd og gitt, morro, da fikk vi vite at babyen var litt over gjennomsnittet, så jeg håper egentlig ikke det er så lenge igjen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå