Gå til innhold

Solarium


stima

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt greit.. Jeg tok også sol da jeg var gravdi, men brukte å legge en t skjorte eller no over magen.. Bare sånn ekstra beskyttelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville personlig ikke tatt så lett på dette da det ikke er masse forsking på det- og stråling i seg selv kan jo vøre kreftfremkallende.

 

jeg tror kanskje ikke det er superfarlig men jeg tror det kan vere en risiko- så hvorfor ikke bare holde seg unna?

 

lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er INGENTING som tilsier at det skal være farlig. Er farligere å gå ut på gata, da kan man bli påkjørt..så hvis man først skal være hysterisk bør man bare holde seg inne i 9 mnd.

 

Har snakket med jordmor, lege og ansatte på solstudio om dette. Det eneste man risikerer er pigmentflekker..

 

Så skal man unngå oppvarming, men det er jo bare å passe på å ha på viften og ikke ligge der for lenge. MEN...det er jo generelle solvettregler da... uansett om man er gravid eller ei.

 

Når man kommer lengere ut i svangerskapet kan det være greit å dekk etil magen med noe, slik at man ikke vekker den lille pga det sterke lyset..

 

Kan faktisk være farligere å smøre seg med selvbruningskrem da den inneholder masse skumle stoffer som trenger inn i huden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...