Gå til innhold

Savner buksene mine!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ går rundt i velur dressa og subba... e jo veldi behageli da... men har kun ett skjørt og ei bukse æ får på mæ.... Ja også den nye turbuksa æ fikk i julegave hos sambo :D Men den har æ ikke tatt i bruk enda... Bi kjækt når man (førhåpentlivis;D) trekk sæ litt i hop igjen....

Har tatt i bruk skrittellern min og skal prøv å gå di 10 000 skrittan, men har gått dårli med det tel nu da... vi e nu litt førkjøla heile gjengen så Anne Katrine e ikke nå særli form tel å vær ute...Julie e ulitt snørrat men merka ikke nå meir på ho... så det bi å gå rundt i huset... har også planer om å kom mæ på ergometersykkeln, men har ikke hatt tid og energi enda... må jo nesten gjør det etter at Anne Katrine har gått å lagt sæ da... eller kanskje tel helga når sambo e hjemme...

jeg tenkte at jeg kunne jo prøve pregravide jeansene mine...kunne jo tenkes de passet?...hahahaha...ble nok forvirret av at puppene har blitt så store...proposjonene er liksom like nå som før...bare at alt er mye større. måtte legge de jeansene på vent en stund til.

Annonse

Her er det lenge til jeg er tilbake i mine bukser... Går rundt i gravidbuksa enda. Er såååååååååå lei, føler meg så upigg, sjabby og småfeit. Klarer ikke trimme heller fordi ks-såret er såpass vondt enda det er litt over 3 uker siden. Har 8 kg, som sitter rundt hofter og rompa som må bort før jeg skal komme inn i buksene mine...så det kan vel ta sin tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...