*C83* fødte13/1 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Riene startet i natt, med ca ti min mellomrom..I dag tidlig hadde det tatt seg opp, og de kom med bare to minutters mellomrom..Var ganske vondt,ja..Ringte føden, og de ba meg komme.. Livmorhalsen var helt utslettet og jeg hadde 3 cm åpning.. Lillegutt lå helt klar nede i bekkenet, så de la meg inn, for her var det bare å føde.. Men her sitter jeg altså..Hjemme!! For riene dabbet av i sju tiden i kveld, og de mente det var lurt at jeg fikk perm og kom meg hjem og slappet av litt..Så nå har jeg sovet i to timer, og det er ikke et tegn til en eneste rie!! Og jeg som var så klar! Kjenner jeg blir en smule frustrert..
Lykkekløver Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Ønsker deg masse lykke til!! Håper du kommer igang igjen i en rivende fart;)
*C83* fødte13/1 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Takk skal du ha! Blir vel nødt til å tvinge sambo til en sengevals..Selv om det er det siste jeg tenker på nå..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 ååå så irriterende...akuratt som å dingle en sjokolade forran tryne på en gravid å si du ikke kan få den... håper gutten din kommer snart!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå