Gå til innhold

Hvor gammel var babyen deres da dere var borte fra den i mer en enn en natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise bort om 3 mnd. Da er han 8 mnd...gruer meg fordi jeg er redd han ikke skal ha det bra. uff.... Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første var ikke mer enn noen uker gammel.

Andre var ca 4 mnd.

Går nok sikkert kjempe bra!

Skrevet

Jeg dro på Springsteen-konsert i Stockholm da eldstegutt var 7 mnd. Han hadde da sluttet med pupp, nektet plent å ta den mer. Jeg husker jeg hadde med et lite album med bilder av ham i ;) Jeg grudde litt før jeg dro, men koste meg veldig på turen. Gutten var sammen med pappan sin i tre netter og det gikk kjempefint.

Dt går helt sikkert fint med deg også;)

Skrevet

Planlegger å reise på langweekend til Paris når jeg blir 30 i april, og da er han 11 mnd. Er litt spent og usikker, vet det går bra, men kommer til å savne han såååååå masse. Må huske pumpe, ellers så tror jeg hele turen blir ett helvete ;)

De kommer sikkert til å kose seg hjemme, bli utrolig bortskjemte og spise masse godis, ivertfall min. Mamma elsker å gi ham kake og sjokolade. Sikkert ikke noe å bekymre seg for, reis med god samvittighet, folk har gjort det før oss ;)

Skrevet

eldste er 3 år og har aldri vært borte en eneste natt:(

ikke minsten heller , han er 8 mnd.

Og det er ikke min skyld:-) bor så langt unna familien

Skrevet

det lengste jeg har vært borte fra småtten er en natt hittil. Han er 9,5 mnd

Skrevet

Det kommer til å gå veldig bra! Godt for han å bli vant til andre litt også, det er nok deg det blir verst for!

Skrevet

tusen takk for svar. Ser det er fler som har gjort dette, og det har gått bra. Betryggende å høre synes jeg...takk

Skrevet

Førstemann var 15 mnd ( var borte da jeg fikk nr. 2 hehehe...), men nr.2 derimot var bare 4 eller 5 mnd da jeg sov borte en natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...