satime Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Jeg skal reise bort om 3 mnd. Da er han 8 mnd...gruer meg fordi jeg er redd han ikke skal ha det bra. uff.... Hvordan er det med dere?
Stina <3 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Første var ikke mer enn noen uker gammel. Andre var ca 4 mnd. Går nok sikkert kjempe bra!
high five Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg dro på Springsteen-konsert i Stockholm da eldstegutt var 7 mnd. Han hadde da sluttet med pupp, nektet plent å ta den mer. Jeg husker jeg hadde med et lite album med bilder av ham i Jeg grudde litt før jeg dro, men koste meg veldig på turen. Gutten var sammen med pappan sin i tre netter og det gikk kjempefint. Dt går helt sikkert fint med deg også
Firefly77 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Planlegger å reise på langweekend til Paris når jeg blir 30 i april, og da er han 11 mnd. Er litt spent og usikker, vet det går bra, men kommer til å savne han såååååå masse. Må huske pumpe, ellers så tror jeg hele turen blir ett helvete De kommer sikkert til å kose seg hjemme, bli utrolig bortskjemte og spise masse godis, ivertfall min. Mamma elsker å gi ham kake og sjokolade. Sikkert ikke noe å bekymre seg for, reis med god samvittighet, folk har gjort det før oss
børdi Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 eldste er 3 år og har aldri vært borte en eneste natt:( ikke minsten heller , han er 8 mnd. Og det er ikke min skyld:-) bor så langt unna familien
BettyBoob Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 det lengste jeg har vært borte fra småtten er en natt hittil. Han er 9,5 mnd
Hoppetussa Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Det kommer til å gå veldig bra! Godt for han å bli vant til andre litt også, det er nok deg det blir verst for!
satime Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2007 tusen takk for svar. Ser det er fler som har gjort dette, og det har gått bra. Betryggende å høre synes jeg...takk
yasmina Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Førstemann var 15 mnd ( var borte da jeg fikk nr. 2 hehehe...), men nr.2 derimot var bare 4 eller 5 mnd da jeg sov borte en natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå