Mana83 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Jeg hadde termin 1 og 3 januar..har enda ikke fått..ble spådd her at jeg skulle få på søndag..har ei venninne som har termin søndag og onsdag..når vil hun få?går hun over tiden eller får vi samme dag? noen som kan se? Jeg 11.09.83 hun 22.02.83 noen som får opp noe? å får hun gutt som en tidlig ultralyd sa? kos
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Får at hun vil føde litt før tiden, får opp mandag på hun. Da jeg spurte om dere vill føde på samme dag, ble det veldig uklart, men ble til slutt nei. Grunnen til at dent ble så uklart kan jo være at dere føder såpasse nærme.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 glemte å skrive at jeg også får opp gutt på henne
Mana83 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 Får du opp noe om barnefaren til min unge..han har typisk fått helt panikk når det gjelder graviditeten..vi var lykkelige samboere sammen til før jeg ble gravid, men ting gikk nedover fra der,..han var mye frem og tilbake en del mnd..men blir verre og verre til nermere fødsel...flyttet hjem til dit han kom fra som er en del timer fra meg..alt gikk i grus... ser du hvordan dette vil bli etter fødsel..med han og barnet? han og meg? hvordan vil det bli? Takker for svar..da dette er noe som tærer mye på meg:( kos
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Jeg får opp at han vil ta del i omsorgen av barnet, men ikke ifra fødselen av. Får også opp at forholdet mellom dere vil bli bedre, får opp et vennskap, men noe mer utover det er litt uklart
Mana83 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2007 det hørres jo bra ud..du får ikke opp noe om at han vil flytte ned hit igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå