Gå til innhold

Hvor lenge lar dere babyen sutre om om morgenen før dere står opp med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om vi lar babyen vår igge litt for lenge. Men hun gråter ikke, bare sutrer og "prater". er blid som er sol når vi endelig kommer. Begynner hun skikkelig å gråte kommer vi jo med en gang. Hva synes dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Tar hu opp med en gang jeg hører henne jeg :)

Hvem vet hvor lang tid det tar før jeg våkner da,heheh :P

Gjest econia
Skrevet

minste teng til lyd og det er å løfte ut av sprinkel senga og oppi foreldre senga. makter ikke å høre på sutring, da får jeg ikke sove.

slik strekker vi roen i en liten stund til, så begynner grafsing og kniping og lugging og da er det på tide å stå opp....... for mine to aller kjæreste ;-)

Skrevet

når jeg tar han opp om natten for å amme han, så blir han liggende i sengen vår resten av natta..så han sutrer ikke i det hele tatt når han våkner om morgenen, ligger bare å smiler, ler og prater med oss selv om vi sover..hehe

han er 4 månder..

Skrevet

Klompen vår ligger å pludrer opp mot en halvtime, hvis sutringen starter er det opp og hopp :o)

Annonse

Skrevet

han kommer over til oss i løpet av natta.. så jeg eller samboeren min våkner stort sett hver morgen av at han ligger og STORflirer mens han sparker en av oss i magen...kliper litt..klorer! "endelig kan vi stå opp liksom" . det er revelje HVER morgen mellom 7 og 8..

Skrevet

Jenta vår ligger på eget rom, men vi bruker babycall, så jeg hører henne med en gang. Som regel er jeg så trøtt at det går noen minutter før jeg reagerer... Hun er som din; gråter ikke, men suter kanskje litt og lager lyder.

Skrevet

Hun ligger og småprater litt for seg selv, det kan være alt fra et par minutter til ti minutter. Blir jeg utålmodig, står jeg opp med henne, eller jeg venter til hun gråter. Hun er 5 mnd.

Skrevet

Han ligger på eget rom. Han våkner, skravler litt i sengen, bæsjer. Så etter 10 min. vil han opp og da tar jeg han opp. Har vel egentlig aldri latt han sutre så mye om morgenen. Siden han bæsjer hver gang han våkner om morgenen så tar jeg han alltid opp når han sier i fra.

Han er 8 mnd.

Skrevet

Jeg tar han opp med en gang.Da er det som regel mellom 12 og 14t siden sist han spiste, så da er det på tide med mat. Han skriker ikke, men lager smattelyder og småsurking av og til.Dette har vi gjort siden han var et par mnd. Nå er han 5mnd.

Skrevet

Gjør akkuratt det samme som deg. Mina kan ligge sånn en stund. Men har jeg tatt henne opp så skal ting gå fort her hehe.. Da vil hun gjerne ha mat med en gang. Så bruker å lage istand flasken og sånn... Finne frem klær ol før jeg tar henne opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...