*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 bare lurer på når jeg får bebis i magen jeg?? født 261083
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Har litt problemer med å lese deg jeg.. Ser ikke noe gravidtet på deg enda. Men kan se en mulig graviditet i begynnelsen av 2008. Kan jo skje før, men har som sagt problemer med å lese deg.
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 ja regner ikke med at det skjer noe med det første i grunn... har nettopp sendt søknad om prøverør så det tar vel tid... kan du se noe annet spennende i min framtid da??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 FÅr opp at i dette året vil du komme over en vanskelig periode og gå i en mer positiv retning. Har du tenkt å reise eller flytte i dette året? Får opp en mulig reise eller flytting på deg. Får opp at det ligger forandringer i luften på deg i dette året, det kan være både fysisk og psykisk. Men uansett hvor vanskelig ting ser ut, vil det gå fremover
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 ikke tenkt å flytte hvertfall....men en reise hadde vært fint da..hehe. men ikke noe planlagt enda nei.. men vet ikke hvordan det blir med arbeid fra høsten av da fordi plsen jeg jobber på nå blir nedlagt i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå