Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Er nettopp kommet i kategorien "høygravid", og er litt nysgjerrig på hvordan formen til andre likesinnede er! Hører ofte om andre gravide som omtrent ikke merker at de er gravide, jobber frem til permisjon og har null plager. Heldiggriser! Jeg er betydelig mer trøtt enn vanlig, er nødt til å ta en blund om ettermiddagen og tillegg til at jeg sover leeeenge. Er sykemeldt pga bekkenløsning og er ikke så ofte ute av huset lenger (kjedelig.....) Sliter med å sovne, rastløse ben, halsbrann, you name it Er dette vanlige ting? Hvordan har dere det?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Har bare problemer med å sove, krampe i beina... og FORFERDELIG FORFERDELIG sliten og trøtt og bare e går 20meter så får e kynnere og falske rier. Værste tia ever!! Som du sikkert skjønner så begynner e å bli meget piss lei, er hjemme med sønnen min på snart 2 og skulle ønske det var noe som het sv.permisjon fra barn mann og husarbeid.. Men er bare 25dager igjen da=)=)hvor lenge har du igjen da?
fiona71*2pp Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Heisann.. Her e det mye likt som dæ... Har ikke sove ei hel natt på x antall mnd no, enten må æ tisse, el så plage bekkene mæ, hvis æ snur mæ på rygg får æ nesten ikke puste, og i tillegg så kan babyen ha det virkelig morro der inne på nattestid av å til..! Krampe i leggan sleit æ me hver natt ei stund, men det forsvant av sæ sjøl da æ blei 100% sykemeldt. E stort sett trøtt hele tia, og sover når æ føle for det. Blir sliten av en bitte liten handle tur, å plages me kynnera så fort æ bevege mæ litt i tempo. I tillegg så har den siste mnd hatt nån vanvittige smerte å press ned mot underlivet..Det sir dæm har me bekkenløsninga å gjøre, å æ regne me dæm( lege/ jm) vet mer om det her enn mæ MEN, æ har ikke hatt halsbrann en eneste gang, æ vet ikke ka det e engang!!! Så æ har kanskje vært heldig, for æ har ei gravid venninna som har det mye, og det e visstnok ikke nåkka særlig. No har æ ikke så veldi lenge igjen, termin 6 feb, men håpe sååå på at ting ska skje før, så man hold nok ut. Å tell syvende å sist, når alt e over så va det nok garantert verd hver eneste lille ting. ) Lykke til vidre
Ella og tre små blå <3 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Er vel litt i samme situasjon som deg antar jeg. Er 36+0 i dag, og i tillegg til bekkenløsning som bare blir verre og verre, har jeg nå begynt å få pølsefingre og pølsetær, he he. Vann i kroppen kom over natten, bokstavelig talt nesten. Sliter også med søvn i perioder pga bekkenet, aktiv baby +++, og klarer ikke så mye mer enn èn ting hver dag. Men du verden, det er vel verdt det?!?! ) Har vel egentlig helt til nå syntes at det å være gravid har vært helt toppers, men må innrømme at jeg nå begynner å lengte veldig etter å være bevegelig, gå turer lenger enn 100 meter og fortere enn 0,00000000001 km/t, få på meg sko og sokker uten å føle meg som en overdimensjonert bambi på isen, slippe å bekymre meg over gedigne hemorider (håper jeg!) og ikke minst; slippe å bite tenna sammen hver gang jeg skal snu meg i senga osv. Men halsbrannen, den har heldigvis nesten forsvunnet - Godt noe går i riktig retning )
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Trådstarter her.... Har termin 13. feb. Er blitt veldig utålmodig og lei av alle vondter jeg og!! Føler med deg som har en 2-åring å tenke på i tillegg, jeg har bare meg selv å ta vare på foreløpig
kaffen Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Er så glad det er flere enn meg som sliter! Trodde nesten alle gravide hoppet og spratt slik som alltid held fram til fødselen... Halsbrann, migrene, kvalm, sliten, trøtt, ingen matlyst, to barn på to og syv år, og bekkenløsning i massevis. I tillegg kan jeg nevne maserier og konstant dårlig samvittighet... Men det endrer seg om 8 uker! Termindato blir veldig magisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå