Gå til innhold

Nå_Er_Det_Ikke_Min_Tur

Anbefalte innlegg

hei snuppa!

hvordan står det til med deg da???

synes jeg ser lite til deg her for tiden??

sitter som en kluss i sofaen jeg...fikk nettopp sms fra naboen som la ut om at hun skal ha barselstreff hjemme i morgen...møkk.....jeg har liksom null interesse i å høre om de der barsels opplegga hennes....blæh

du skrev på spåsiden at jeg skulle skrive mail til deg..men jeg har ikke mail adr din :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7650791-n%C3%A5_er_det_ikke_min_tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jenter!

Jeg er syk.... har bronkitt. har vært sengeliggende i noen dager nå. er ganske sliten. er blitt sykemeldt å greier. feberen har trukket seg litt tilbake, og hadde såklart el midt på mitt sykeste, så her ble det ikke noe futt. fikk samtidig høre at blodtrykket mitt var for høyt til å bruke reductil, så ble også der utrolig skuffet. (skal kontrollere bt ytterligere på onsdag, for legen sa det var noe galt siden jeg er syk så ofte, så må undersøkes ordentlig..) ble litt nervøs gitt! men kjedelig å ha vært syk 6 ganger på 4 mnd, deriblandt en hel måned med kraftig halsbetennelse+kikhoste, og nå bronkitt, og eller virus og forkjølelse.. redd det er noe galt med immunsystemet :-(

har likevell klart å stabbe med ned hele 5 kilo siden 1 januar, og det er ikke dårlig :-) (mye vann da, vil jeg anta) har spist ok normalt selv om jeg var syk så.

tror nok jeg fortsetter å prøve i februar. litt deilig å tenke på noe annet. besatt av vekta, og ikke av alt annet. håper dere får spire i magen innen jeg kommer inn hit, begge to, men håper vi kan ha kontakt uansett, selv om en eller begge skulle bli gravide. :-)

hvordan har dere det?? skjedd noe nytt?? var det ikke du som hadde eksamen da dolly? fått noen tilbakemelding?

klem!!

huff da,det er jo så kjedelig å være syk hele tiden.

hadde det sånn for noen år siden jeg også.

stakkars deg:-(

får ikke svar på eksamen før om 2 uker.

utrolig trege folk.....men,er vel ikke så spennende...

håper bare jeg står jeg.

ellers ikke noe nytt.er på dag,skal vi se....23 i dag,

så ikke lenge til ikm.men ingen forhåpninger nå.

passer som sagt dårlig denne mnd....

god bedring da nefm!!!!(heter fortsatt det for meg....hihi)

klem fra meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...