Gå til innhold

Desember: Hvem går, og hvem går ikke?

Anbefalte innlegg

Frøken Dings går 2-3 skritt, men tør ikke slippe seg helt enda. Venter i spenning! Nå er sambo hjemme til 16. Januar, så det skal øves og øves sånn at han får oppleve hennes første dkritt=) Bare de ikke blir tatt i barnehagen=/

Fortsetter under...

Annonse

gullas har gått en stund nå. han begynte å gå da han var ti mnd og seks dager. så nå er han stødig som bare det. han var veldig stolt i begynnelsen bare han tok noen steg alene.

får håpe frøken dings (det kalte min mor meg også) tar stegene sammen med deg og sambo Tommage...

de første skritta her var det meg og min mor som fikk se. de kom helt plutselig. han kravla bort til en vegg og reiste seg inntil den og gikk to skritt ut i rommet....

Annonse

Mumiungen er heller ikke oppe og går enda, eller det vil si at hun er ikke oppe og krabber heller...hun ligger på magen og åler seg bortover med armene enda.

Beskymrer meg ikke,storebror var 21 mnd da han lærte å gå...trege gener... :o)

Det jeg synes er ulempen ved å ha en treiging i huset,er at det blir veldig tungt

i lengden når hun må bæres,er ikke akkurat noen lettvekter...snart 11 kg.

Ikke vær lei deg marekatta,vi kan nyte "stillheten" enda lengre vi... :o)

Det er oss og spagetti-barna...he-he

klemz

Sina går ikke enda, hun fylte 1 år i romjula. Hun raser rundt på knærne, med armene rett til værs, og går langs vegger og bord.Hun har det ikke travelt med å begynne å gå ser det ut til, for hun kommer dit hun vil allikevel. Klatring derimot...til mammas mareritt!

Tja..

Sine fyrste steg tok han rett før han blei 11 mnd, nå er han blitt 1 år og 1 veke og har trent seg opp blitt betre for kvar dag, men eg veit ikkje om me heilt kan seia at han kan gå endå. Han går (gjerne spring) nokre skritt og så fell han. Veit ikkje heilt kva som er skritt rekorden, men i allefall godt over 10 skritt. Han har grei kontroll på føtene, medan overkroppen den har han ikkje heilt balansen på. Det ser så utruleg rart ut. Me har underhaldning her i huset.

Men som sagt han kjem seg for kvar dag, det berre går litt seint. Men for all del han er jo absolutt tidleg nok ute og me synes han er kjempeflink.

Jeg svarte her for noen dager siden at Aleksander gikk noen skritt også satt seg ned. Men nå skal jeg si han har fått fart,på sakene. Han går' som bare det, så det gikk fort bare han kom i gang gitt. Det er så gøy å se han stabber rundt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...