Gå til innhold

Endelig tilbake til normalt hår


Gjest

Anbefalte innlegg

Har kanskje ikke så mye med babyer å gjøre, men er så glad i dag..Vært hos frisøren i dag, fått tilbake hårfargen jeg har hatt i alle år, blondt hår. Farget håret mørkt rett før Sofie ble født fordi jeg var så lei av alt mulig, men har angret siden, følte meg ikke som meg selv.

Så nå er jeg blondine igjen som jeg har vært fra jeg ble født:-) Er ikke så mye som skal til for å føle meg litt bedre...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var ikke bare meg altså? :)

jeg var høygravid, hoven overalt, bekkenløsning, og varm... og da kjempelei håret mitt! det var blondt, tykt og hang ned på korsryggen, så jeg dro til frisøren og klipte det av, enden på leksa ble en mohawk... begynt å se bedre ut nå men fy som jeg angrer... frisører burde ikke gjøre så store forandringer på gravide, jeg var ihvertfall ikke ved mine fulle fem...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også så utrolig lei av alt at jeg fant ut at håret var det eneste jeg kunne forandre på der og da...Angra så utrolig mye, så er glad ting er mer til normalen igjen nå!

Frisører som har hatt barn selv burde si fra, de vet vel hvor lei man er på slutten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg ble så lei mitt eget hår nå etter fødselen, jeg... Så jeg har klippet meg kort!! (Ikke kort-kort, altså, bare litt kortere!) Har så tynt hår, så når da håret begynte å rase av etter fødselen syntes jeg det ble temmelig stusselig på toppen. Er egentlig greit å ha kortere hår, men det må jo vaske hver dag for å se nogenlunde ut. Og hvem har vel tid til å vaske håret hver morgen før man går ut når man har en liten en i huset?! (Har ofte dusjet på kveldstid etter at mannen har kommet hjem!) Jeg tror jeg får gå ut og handle meg noen kule luer, jeg!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...blir verre til sommeren da, men da får du kanskje kjøpe deg sommerhatter;-) Er alltid deilig med litt forandring, jeg er vant til å ha hår til nesten ned på rompa, så det jeg har nå er det korteste jeg turte å klippe meg. Men, håret er tynt nå, så kunne tenkt meg kortere, men er for feig i tilfelle jeg angrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...