Gå til innhold

Da har vi og vært på kontroll


Gjest

Anbefalte innlegg

Snuppa ble 5mndr den 28, hun er nå 64cm lang og 7,7kg. Vektkurven hennes har faktisk falt litt, så lurer på om det er derfor hun vil ammes så ofte om natta. Men, hun har mer enn nok å gå på sa helsesøstera, så behøvde ikke begynne med grøt enda, holdt å amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke vanlig at vekten faller litt, eller i alle fall stopper opp for en stund når de begynner å bli såpass store... De har jo blitt så aktive og bruker masse energi. (Phu, skulle ønske jeg kunne få litt av den energien!) Det er jo ikke så lenge til 6 mnd kontrollen og da har hun helt sikkert økt i vekt igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll på tirsdag, lillegutt var også 7,7 kg og så var han 68 cm

lang.Vi begynte med grøt da han var 4 mnd og fikk nå beskjed om at han kunne få et grøt måltid til, så nå får han det kl 12 og 18. Jeg fikk en helt annen gutt da vi begynte med grøt, virker så fornøyd og er blid hele tiden. Før så virket han litt missfornøyd og var urolig. Jeg har ikke hatt nok melk på kveldstid så han har fra han var 14 dager fått mme på kvelden. Sluttet med amming om natten da han uansett ikke ble fornøyd, ga han heller ei flaske, da tok det 10 min så var jeg i seng igjen, dejli! Nå får han ikke mat på natten lengre, våkner han får han smokken og han sovner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...