Gå til innhold

Hvor lenge før utredning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tok kontakt med prov. gyn. etter 3pp (jeg tok blodprøver + UL og mannen leverte sædprøve). Et vennepar hadde prøvd i 2 år før de tok kontakt med lege og fikk beskjed om at prøverør var eneste løsningen, og det ønsket ikke vi.

Hei!

Anbefaler deg å kontakte de nå, for ting tar tid! Jeg selv har vært kjempedum og ventet lenge med å komme i gang. Spesilet mannen min var treg med å levere sædprøve, og det er der problemet vårt ligger. Hadde vi fått undersøkt dette før, hadde vi spart mye tid og ikke minst penger til EL-tester. Men det kommer jo litt an på alderern deres også da.

Ønsker dere lykke til :)

Annonse

Jeg fikk beskjed om å prøve i 2år før jeg beg. med utredning... fordi jeg er så ung.. Syns ikke 22 er såå ungt jeg da, men... Har gått i snart 1år og ventet på at noe skal skje. Kanskje jeg skulle begynne snart?? Hva tror dere??

Jeg er 33 år, så det er vel ingen tid å miste. (:o) Må vel bare komme meg av gårde. Hva er det som skjer ved det første møtet med legen? Er det full pakke med gu, blodprøver eller er det prat og bli sendt videre til utredning på gynologisk?

Føler meg som en "førstereisgutt" på dette!!!

dette gjorde jeg første timen hos legen:

han spurte litt om helsen min og mannens,hvor lenge jeg gikk på

piller og hvor lenge vi hadde prøvd.om syklus og hvordan

hverdagen vår var.

så var det opp i stolen (noe jeg ikke var forberedt på...trodde jeg

skulle sendes videre for det...).tok vanlig gu og noen prøver.

så fant vi ut hvilke dager jeg skulle komme tilbake for å ta blodprøver

og han sendte henvisning til mannens svømmeknapp.

noen leger må dras litt igang,så tror jeg er heldig med min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...