Lone35 =0) Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Tror jeg så deg i dag! Du og samboen din gikk forbi oss i den lille ventegangen kl 11 ca. Det skjedde så fort, og jeg hadde så mye å tenke på akkurat da at jeg hadde glemt det helt, inntil jeg så det lyse krøllete håret il samboen din =0) Hvordan gikk det med deg i dag? -Jeg var der i 4 timer! Du kan lese om det på flere plasser på denne siden. Blir så tungt å gjenta seg selv. Ellers da, skjønte du at du gikk forbi meg eller? Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Heeeei:) Så godt å høre fra deg igjen! Beklager at jeg ikke har svart deg før, men jeg har ikke vært noe særlig på nett i helga. Så historien din om UL ja. Ikke noe gøy å bli så redd og bekymret. Men det er jo uansett litt godt å vite at dersom det er en feil, så er den lett å rette opp i igjen... mager trøst kanskje, men dog. Håper du får gode nyheter når du skal tilbake igjen til uka. var det på kommende torsdag du skulle tilbake? Krysser fingrene for at det går kjempefint! med dere:) Nå er jeg litt usikker på hva som egentlig var galt med den lille, men var det et eller annet med magesekken? Så du så meg du? Din luring! Var det inne på svangerskapspoliklinikken på ventegangen der eller i det venterommet man kommer til først der hvor man melder fra om sin ankomst til UL? Jeg fortalte jo min sambo om at vi skulle kikke etter hverandre, og han mener at han kanskje så deg i det største venterommet der resepsjonen er med ryggen mot vinduet... Jeg prøvde å se fort gjennom venterommet uten å avsløre at jeg stod og glodde etter noen:) Gikk ikke så bra det for jeg så deg dessverre ikke. Hvis du er usikker på om det var meg, så hadde min samboer på seg en blå windstopperjakke og dressbukse og briller. han er ganske lys i huden og har lys blondt hår. Jeg gikk i støvletter som klikket og klakket litt, sort bukse og en brun/beige kåpe som gikk til knærne ca. Ellers så var det ikke så spennende undersøkelse på meg da. Tok blodtrykket og så en vaginal UL for å sjekke at livmorhalsen er lang og fin og at mormunnen er ok. Er visst fare for at livmorhalsen skal gi etter og at det blir en tidlig fødsel. Men livmorhalsen så fin ut enda, så da skal de sjekke den hver 14. dag fra uke 27 tror jeg det var. SKal tilbake igjen om 6-7 uker på ny kontroll av livmorhals samt vanlig UL for å sjekke fostervekst. Så da får vi se det lille gullet vårt igjen:) Håper det går bra med deg vennen! Gleder meg til å høre fra deg igjen! Stor klem
Lone35 =0) Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 Hei Så koselig å høre fra deg igjen. Trodde jeg hadde skremt deg jeg. Så dere i den lille ventegangen ved UL-rommene. Dere rundet svingen og var på vei ut. Tror samboen di bar jakka di. Kjente han igjen på krøllene =0) Skal på UL på torsdag igjen. Det er magesekken ja. De syntes den var så liten. I verste fall kan det være en innsnevring av spiserøret. Men det kan repareres uten varige men. Fikk vi vite. Men de trodde helst at det ikke var noe. Nå må jeg legge meg. Natta
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Hei igjen snuppa! Klart du ikke har skremt meg! Jeg har bare ikke vært så mye på nett i helga... Pleier mest å sitte på nett når sambo er på jobb jeg sjø Det var sikkert oss du så ja:) Vi klarer ikke å huske om han bar jakka mi eller ikke, men vi husker at det ble mye for meg å ha i hendene med veske, skjerf, jakke og papirer... hi hi:) Uff, jeg håper virkelig at babyen deres er helt frisk og fin altså! Men det er jo bra at de dobbeltsjekker slike ting slik at dere i alle fall ikke får dere noen store overraskelser..... Det går nok bra får vi håpe! Hva sa de om terminen da? Stemmer 07. juni ennå eller? Er jo så spent på om vi "møtes" flere ganger vettu:) Du, jeg lurer på en ting; du må gjerne si nei altså Men jeg lurer på om du har lyst å msn'e med meg? I så fall kunne vi ha utvekslet mailadresser til hverandre på postboksen til hverandre. Så slipper vi å legge det ut for alle mann her inne:) Hadde bare vært morro å bli bedre kjent:) Du kan jo tenke på det. Blir ikek sur hvis du ikke vil altså Hvordan er det med deg ellers da? Jeg har det helt supert! Har begynt å jobbe igjen og det er drittravelt på jobb;) Deilig ja! Må bare prøve å huske å ta noen pauser innimellom:) Ellers så kjenner jeg noe rart altså: lurer på om det er kynnere ser du... Har veldig ofte ganske merkbare mensensmerter på den siden babyen ligger og det blir helt hardt rundt babyen. ER usikker på om det rett og slett er at babyen snur seg eller om det er kynnere. Trodde bare at ved kynnere så skulle hele livmora bli hard; ikke bare halve liksom. Men så tenkte jeg at det kanskje er kynnere fordi jeg har jo todelt livmor og kanskje det har noe å si også.... Hmmm.. hva tror du? Håper å høre fra deg igjen da! Klem
Lone35 =0) Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 Hei Er bare innom en snartur. SKal legge meg nå klokka er jo ett om natta! Vi kan gjerne msn'e men kan vi ikke vente til i mårra. jeg må sove nå. Skal opp kl 07. Terminen min ble utsatt til den 13! Men jeg holder på den 7.de juni jeg da. Jaja. Vi snakkes!!! =0)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 tittei! Er innom en liten tur bare. Er på jobb nå. Må nesten snike på BIM llitt i arbeidstiden:) Jeg sender deg en mnelding til postkassen din senere i dag når jeg kommer hjem fra jobb så får du mailadressen min:) Nattugla;) Klem fra meg1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå