Gå til innhold

Bruker dere bag-vogna fortsatt?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg bruker min fortsatt. Karsten kan jo ikke sitte enda... Men var i butikkene tidligere i dag, og da brettet jeg vognposen slik at han ble liggende litt skrått. Gutten som ikke liker å ligge i vogna i det hele tatt koste seg masse!! (Men mor måtte jo gå og holde på gutten, var redd han skulle ramle ut, jeg hadde jo ikke med noen sele...)

 

Ååå som jeg gleder meg til jeg kan begynne å bruke sportsvogns-delen. Men jeg bør vel vente til han lærer seg å sitte av seg selv... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker enda bagen jeg og. Hender jeg setter henne litt opp med dyna eller vognposen, og da koser hun seg enormt. Er så masse å se på, blir så ivrig. Hun hater å ligge i vonga utenom soving, så gleder meg og til å bruke den andre delen.

Men, gjør som deg jeg og, venter til hun kan sitte selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også bagvogna. Benjamin er ennå så liten at han har god plass, og liker å ligge i den. Regner med det blir sommer, iallefall vår før jeg tar på sportsdelen og bort med bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skifta idag vi! Simen liker absolutt ikke å ligge, og sitter nesten selv:) Syns det var litt trist jeg for dette er jo min siste (?) baby....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også bagvogn enda og kommer til å bruke det ei stund til. Men vognen våres er tung (har duo og sportsdelen er visst enda tyngre enn baggen), så jeg driver å kikker etter ei lett sportsvogn. Er vel ingen som har noen å anbefale vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også bagen enda (har emmaljunga vogn og bagen er stor). Bagen har også en liten plate i ryggen som kan settes opp, så hun kan også sitte litt i bagvogna!

 

Har og investert i en lettere sportsvogn pga stor og tung vogn. Valget falt da på Quinny speedi sx (var på salg da vi så etter vogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker også bagvognen enda, men setter han opp av og til og da stoor koser han seg. Bagvognen vår er ikke den største på markedet tror jeg, så regner med vi må skifte til sportsdelen om et par mnd selv om han ikke sitter selv. Han skal jo ikke sitte rett opp og ned, så tror det skal gå greit. Vet om flere som måtte skifte når babyen var 4 mnd for bagen ble for liten, el at babyen ikke trivdes i bagen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har brukt sportsdelen i tre-fire uker (tassen er 6 mnd om en uke) og han liker det veldig godt. Kan ikke sitte av seg selv, så jeg bruker ikke det hakket på setet som står rett opp, men et som er litt mer skrått. Funker veldig fint og det blir mindre gnål når vi går tur og han er våken, for nå får han jo sett litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg leste innlegget ditt så måtte jeg sjekke vogna vår... Vi har visst også ei sånn plate... Mulig jeg kommer til å bruke den plata en gang i blant, da! :o) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk over til sportsvogndelen engang i november. Da hadde V vokst ut av Quinny-bagen. Ryggen på sportsvogna går an å legge helt ned, så V ligger så godt som flatt i en deilig dunpose. Der koser hun seg max! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...